اجتماع مردم بصیر قرچک در سالروز حماسه ۹ دی برگزار شد
تاریخ انتشار : دی ۹, ۱۴۰۲ ۶:۲۶ ب.ظ
 
همزمان با سالروز حماسه ۹ دی، مردم همیشه در صحنه و بصیر شهرستان قرچک، اجتماعی عظیم برپا و بر مقابله با فتنه و فتنه‌گران تأکید کردند.
 اجتماع مردم بصیر قرچک در سالروز حماسه ۹ دی برگزار شد

به گزارش ندای وارنا؛ مردم همیشه در صحنه شهرستان قرچک روز شنبه با اجتماع مقابل مصلای نماز جمعه این شهرستان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حماسه ۹ دی، بر حفظ وحدت و همبستگی در مقابله با فتنه فتنه‌گران و حمایت قاطع از ولایت فقیه تأکید کردند.

امام جمعه قرچک در این مراسم گفت: غبار فتنه تلاش دارد تا حق از باطل تشخیص داده نشود و فتنه انگیزان سعی دارند تا حق را باطل نشان دهند و باطل را حق جلوه دهند.

حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی افزود: قطعا در غبار فتنه، برخی افراد به دلیل ناآگاهی، سست ایمانی و عدم بصیرت به راحتی گمراه می‌شوند و اینجاست که دشمن نفوذ و ضربه خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد می کند.

اجتماع مردم بصیر قرچک در سالروز حماسه 9 دی برگزار شد

وی خاطرنشان کرد: در طول تاریخ اسلام نیز چنین بوده که دشمنان علیه ائمه اطهار فتنه کرده و با حق جلوه دادن باطل و باطل جلوه دادن حق، مقدمات لازم برای مقابله با اسلام را فراهم کردند.

اسماعیلی اظهار داشت: مهمترین اصل در فتنه، فریب مردم است، کسانی که خود را در مسیر انقلاب قرار دادند ولی هدفشان رشد تعالی اسلام و خدمت به خلق و خدا نیست و برای نان و نوای خودشان وارد میدان می‌شوند، دشمن به راحتی با تطمیع آنان را اسیر توطئه خود می‌سازند.

امام جمعه قرچک ادامه داد: در جریان فتنه، عده ای نیز به دلیل ترس و وحشت حقیقت را رها می‌کنند که در تاریخ، کوفیان بی‌بصیرت به خاطر ترس دست از امام کشیدند و به سوی کفر گرایش پیدا کردند.

وی یادآور شد: در این میان عده‌ای نیز فریب تبلیغات غلط را می‌خوردند و در غبار فتهه، راه را گم می‌کنند.، امروز نیز دشمنان قسم خورده نظام، فتنه‌های گوناگونی را علیه ملت ایران رقم زده‌اند که عبور از این توطئه‌ها به داشتن بصیرت و تبعیت محض از ولایت فقیه نیاز دارد.

قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

کد مطلب: 15147
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری