اجرای طرح ساماندهی دست فروشان و رفع سد معبر در پاکدشت
تاریخ انتشار : دی ۱۳, ۱۴۰۲ ۸:۴۰ ب.ظ
 
مشاور اجرایی شهرداری پاکدشت بااشاره به اجرای طرح ساماندهی دست فروشان ، گفت: طرح جمع آوری سدمعبر به صورت ۶ ماهه و آزمایشی انجام و در صورت استقبال؛ شهرداری به منظور ساماندهی و رفع سد معبر این اقدام را در مکان مشخصی بصورت دائمی اجرایی می کند.
 اجرای طرح ساماندهی دست فروشان و رفع سد معبر در پاکدشت

به گزارش ندای وارنا؛ حسین پازوکی مشاور اجرایی شهرداری پاکدشت چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: ۱۵ سالی است که دستفروشان و عده ای در مامازند تا میدان شعبه و کفش ملی سد معبر براه انداخته بودند و برای جمع آوری این سد معبر عزمی وجود نداشت، طی دو ماه گذشته، تصمیم شخص شهردار و مجموعه شهرداری بر جمع آوری آنها بود که با دستور قضایی دادستان این سدمعبر را جمع آوری کردیم.

وی بیان کرد: حسب صورتجلسه کمیته تنظیم بازار و دستور دادستان تمام دست فروش ها وکسبه های سیار جمع آوری شدند.

اجرای طرح ساماندهی دست فروشان و رفع سد معبر در پاکدشت

پازوکی تصریح کرد: با هماهنگی اتاق اصناف ، دست فروشان و کسبه های سیار را طی ثبت نام در زمینی که شهرداری مشخص می کند و مجوزهای لازم این زمین اخذ می شود، دست فروشان ساماندهی شده تا در آنجا مشغول شوند.

وی افزود: زمینی که شهرداری تهیه کرده، ۲۵ هزار متر است و دیوار کشی، سیستم روشنایی و برج نوری، سرویس بهداشتی و کانکس نگهبانی از امکاناتی است که در این زمین در نظر گرفته شده است.

به گزارش ایرنا، طی تفاهم‌نامه ای با اتاق اصناف این پروژه از هفته آینده اجرایی خواهد شد.

شهرستان پاکدشت با دو بخش مرکزی و شریف‌آباد و با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران و در مسیر محور امام رضا(ع) واقع شده است.

منبع: ایرنا

کد مطلب: 15198
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری