اجرای گروه موسیقی سنتی «قاصدک» ورامین در خانه هنرمندان ایران
تاریخ انتشار : تیر ۱۱, ۱۳۹۶ ۱۱:۳۰ ق.ظ
 
گروه موسیقی سنتی «قاصدک» با سرپرستی سعیدعلی اسماعیلی در چهارمین شب از «جشن شکرانه» خانه هنرمندان ایران به اجرای برنامه پرداخت.
 اجرای گروه موسیقی سنتی «قاصدک» ورامین در خانه هنرمندان ایران

به گزارش ندای وارنا به نقل از راوی امروز، گروه موسیقی سنتی قاصدک شنبه ۳ تیرماه در جشن شکرانه که از ۳۱ خرداد تا ۶ تیر به مناسبت عید فطر در خانه هنرمندان ایران برگزار می شود، به اجرای برنامه پرداخت و با استقبال خوب مخاطبان مواجه شد.

 

 

این گروه فعالیت خود را از سال ۷۴ با مجوز رسمی از وزارت ارشاد آغاز و در طول این سالها با اجراهای متعدد در فستیوالها، کنسرتها و جشنواره های متعدد در داخل و خارج از کشور، خودش را تثبیت کرد.

 


از جمله موفقیت های این گروه می توان به اجرای کنسرت در شهر تاریخی نیشابور و در آرامگاه خیام نیشابوری در سال ۸۳، اجرای برنامه در شبهای موسیقی ایران در تالار وحدت در سال ۸۵، کسب مقام اول «جشنواره موسیقی شبهای موسیقی استان تهران» در سال ۹۳، اجرای برنامه در دانشگاهها و مراکز فرهنگی پایتخت کشور تایلند بانکوک به دعوت سفارت ایران در سال ۹۳، کسب مقام برگزیده کشور در «سومین دوره جایزه ادبی و هنری محتشم» و برگزیده کشور در «جشنواره طلوع خرداد» در سال ۹۴، کسب مقام برگزیده کشور در «جشنواره کشوری آواها و نواهای رضوی» در سال ۹۵ اشاره کرد.

 

کد مطلب: 1766
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری