فرماندار قرچک:
اجرای گشت‌های نامحسوس کنترل بازار در قرچک/ مسؤولان نسبت به کنترل قیمت‌ها در بازار حساسیت داشته باشند
تاریخ انتشار : مرداد ۱۹, ۱۳۹۷ ۵:۲۴ ب.ظ
 
فرماندار شهرستان قرچک گفت: مسؤولان زیربط نسبت به تنظیم و کنترل قیمت‌ها در بازار حساسیت داشته باشند.
 اجرای گشت‌های نامحسوس کنترل بازار در قرچک/ مسؤولان نسبت به کنترل قیمت‌ها در بازار حساسیت داشته باشند

به گزارش ندای وارنا؛مسعود مرسلپور در جلسه کارگروه تنظیم بازار شهرستان قرچک با اشاره به مصوبات و تصمیمات هیئت دولت و مسائل اقتصادی روز و توجه به التهابات پیش‌آمده در بازار ارز و سکه که به‌صورت مقطعی و گذار است و تأثیر آن بروی مایحتاج و کالاهای ضروری و اساسی مردم، نیاز مبرم به تلاش و کار گسترده به جهت جلوگیری از بروز مشکلات و فشار به زندگی مردم و حفظ آرامش بازار بیش‌ازپیش امری ضروری به نظر می‌رسد.

وی با تأکید بر ضرورت نظارت بر بازار گفت: می‌توان با نظارت و بازرسی‌های گسترده و مستمر از هرگونه گرانی کاذب و افسارگسیخته که باعث فشار به مردم شده، جلوگیری کرد و از این طریق محتکران و دلالانی که قصد برهم زدن آرامش بازار رادارند ناکام گذاشته و با برخوردهای قانونی و به‌موقع آنان را از رسیده به اهداف پلیدشان بازدارند.

مرسلپور از اعضای کارگروه خواست با وحدت و همدلی و باروحیه جهادی درزمینهٔ حل مشکلات پیش‌قدم شده و نسبت به تنظیم و کنترل قیمت‌ها در بازار حساسیت داشته باشند.

فرماندار شهرستان قرچک از زحمات رئیس امور مالیاتی شهرستان به جهت وصول مالیات با توجه به رضایتمندی و تکریم ارباب‌رجوع و تعامل گستره با اصناف در خصوص رفع مشکلات مؤدیان مالیاتی تقدیر و تشکر کرد.

وی تأکید کرد: با محوریت اداره صنعت، معدن و تجارت و حضور اداره جهاد کشاورزی و اداره کار تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان با حساسیت و دقت نظر نسبت به بازدید و کنترل روند تولید در سطح کارگاه‌ها و کارخانه‌ها شهرستان اقدام شود و نتایج و گزارش‌ها حاصله را هر ۳ روز یک‌بار توسط به فرمانداری اعلام نمایند.

مرسلپور تصریح کرد: تعزیرات حکومتی با همکاری اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف علاوه برگشت‌های مشترک نسبت به برقراری گشت‌های نامحسوس از افزایش هزینه‌ای جابجایی مسافر و بار و همچنین افزایش کاذب قیمت‌های اجناس را مورد رصد و ارزیابی قرار دهد.

وی تأکید کرد: تعزیرات حکومتی در خصوص افزایش کاذب قیمت‌های اجناس، ضمن تسریع درروند رسیدگی به پرونده‌ها، نحو برخوردها به‌گونه‌ای باشد که از تأثیرگذاری بالایی برخوردار بوده و به نحو احسن اطلاع‌رسانی لازم نیز صورت گیرد.

در ادامه جلسه کارگروه تنظیم بازار شهرستان قرچک، اعضاء حاضر به بیان نقطه نظرات کارشناسی خود پرداخته که پس از بحث و تبادل‌نظر تصمیماتی اتخاذ گردید.

گفتنی است، جلسه کارگروه تنظیم بازار شهرستان قرچک به ریاست مسعود مرسلپور فرماندار و با حضور مصطفی زینت بخش معاون برنامه ری و اداری مالی فرمانداری و سایر اعضا در محل فرمانداری برگزار شد

منبع : قرچک آنلاین.

انتهای پیام/س

کد مطلب: 2876
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری