مدیر آموزش و پرورش ورامین خبر داد؛
اجرای ۴۵ برنامه در پروژه مهر برای ۴۹ هزار دانش آموز ورامینی
تاریخ انتشار : شهریور ۲۵, ۱۳۹۶ ۱۲:۵۹ ق.ظ
 
مدیر آموزش و پرورش ورامین از اجرای ۴۵ برنامه در پروژه مهر برای ۴۹ هزار دانش آموز ورامینی خبر داد.
 اجرای ۴۵ برنامه در پروژه مهر برای ۴۹ هزار دانش آموز ورامینی

به گزارش ندای وارنا به نقل از مهر، امیر محمدی در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه ۲۴ شهریور ۹۶ ورامین با اشاره به اینکه نزدیک به ۵۰۰۰ دانش آموز کلاس اولی  که وارد کلاس اول مدارس ورامین می شوند، گفت: هم اکنون نزدیک به ۴۹ هزار دانش آموز در کل شهرستان داریم و بیش از چهل و پنج  برنامه طراحی شده در خصوص پروژه مهر و هفته دفاع مقدس و ایام سوگواری محرم و سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) در این ایام اجرایی خواهد شد.

وی افزود: وظیفه ما به عنوان یک مسئول آموزش و پرورش این است که در راستای اهداف شهدا، جانبازان آزادگان و ایثارگران حرکت کنیم.

مدیر آموزش و پرورش ورامین سپس بر ایجاد سرور و نشاط در میان دانش آموزان تاکید کرد و افزود: بهبود و گسترش حلقه های تماس میان آموزش و پرورش و دیگر ارگان ها، عملیاتی کردن اولویت های  وزیر آموزش و پرورش و ساماندهی نیروهای مازاد در آموزش و پرورش بخشی از برنامه های پیش رو در مدیریت آموزش و پرورش ورامین است.

محمدی  دیدار با خانواده های شهدا،  برپایی ایستگاه نقاشی، بیان خاطرات جنگ تحمیلی توسط راویان دفاع مقدس، دیدار با خانواده های فرهنگی بیمار، نماشگاه دفاع مقدس و  نیز اجرای طرح هجرت ۳ با کمک بسیج دانش آموزی را بخشی از پروژه های مهر دانست و گفت: توزیع کتب درسی، دعوت از پیشکسوتان فرهنگی در ایام بازگشایی مدارس، مشارکت انجمن اولیا و مربیان جهت همکاری با مدیران مدارس، دعوت از خیرین در جهت احداث مدرسه، نمازخانه و دیگر امکانات نیز در دستور کار قرار دارد.

این مسئول آموزشی شهرستان ورامین به کسب رتبه های برتر آموزشی پرورشی و پژوهشی در ورامین اشاره کرد و به مهر گفت: باید در جهت تداوم این پروژه ها تلاش کنیم، بحث برپایی نماز جماعت در مدارس نیز بسیار مهم است که در سال جاری با دقت بیشتری پیگیری خواهد شد.

کد مطلب: 2158
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری