اجرای ۵۰ برنامه ورزشی در شهرری همزمان با هفته تربیت‌ بدنی
تاریخ انتشار : مهر ۲۹, ۱۴۰۲ ۹:۰۹ ب.ظ
 
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری گفت: به مناسبت هفته تربیت‌ بدنی بیش از ۵۰ برنامه متنوع ورزشی در بخش‌های مختلف شهرستان ری برگزار می‌شود.
 اجرای ۵۰ برنامه ورزشی در شهرری همزمان با هفته تربیت‌ بدنی

به گزارش ندای وارنا؛ حسین یوسف زاده رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری اظهار کرد: همزمان با هفته تربیت بدنی بیش از ۵۰ برنامه متنوع ورزشی در بخش‌های مختلف شهرستان ری برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه ۳ مجموعه ورزشی در شهرستان ری افتتاح خواهد شد، گفت: سالن‌های شهدای دولت آباد، شهدای فشافویه و سالن اجاقی روز دوشنبه با حضور مسؤولان استانی و شهرستانی افتتاح خواهد شد که باعث افزایش سرانه ورزشی در شهرستان می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری با اشاره به اینکه اجرای برنامه‌های ورزشی از ۲۶ مهرماه آغاز شده است، بیان کرد: پیاده‌روی خانوادگی با حضور حدود ۱۵۰۰ نفر در روز جمعه همزمان با هفته تربیت بدنی، هفته فرهنگی ری و سالروز ولادت حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار شد که ورزشکاران، مسؤولان و اقشار مختلف مردم به همراه خانواده‌ها در این برنامه شرکت کردند.

یوسف‌زاده ادامه داد: در این مراسم که از میدان هادی ساعی آغاز و تا میدان نماز ادامه داشت، با قرعه‌کشی به تعدادی از شرکت‌کنندگان جوایز ارزشمندی اهداء شد و از ۹ مربی، سرمربی و ورزشکار حاضر در بازی‌های آسیایی توسط مهدی باب الحوائجی فرماندار ویژه شهرستان ری و علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران تجلیل شد.

علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران نیز در رابطه با ورزش ری با بیان اینکه شهرری بزرگان زیادی در حوزه ورزش دارد و خواستگاه مدال آوران المپیک است، عنوان کرد: با تاکید وزیر ورزش، برای ورزش همگانی اعتبار خوبی دیده شده تا به شکل بهتری در جامعه رشد پیدا کند چرا که با ورزش سلامتی افزایش و ناهنجاری‌ها و هزینه‌های درمان کاهش می‌یابد و هر روح سالم نیازمند ورزش روزانه است.

کد مطلب: 14446
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری