بشیری خبر داد:
اخذ ۲۶ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان ۱۲۹ تخت خوابی شریف آباد
تاریخ انتشار : شهریور ۱۷, ۱۴۰۲ ۱:۴۹ ب.ظ
 
نماینده مردم پاکدشت در مجلس، از اخذ ۲۶ میلیارد تومان اعتبارات دولتی در نیمه نخست سال ۱۴۰۲ برای تکمیل بیمارستان ۱۲۹ تخت خوابی شریف آباد خبر داد.
 اخذ ۲۶ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان ۱۲۹ تخت خوابی شریف آباد

به گزارش ندای وارنا؛ فرهاد بشیری  با اشاره به بازدید صورت گرفته از پروژه بیمارستان ۱۲۹ تخت خوابی شریف آباد به همراه رئیس بیمارستان زعیم، مسئولان و مدیران وزارت بهداشت و ‌درمان و پیمانکاران پروژه، از اخذ ۱۶ میلیارد تومان اعتبارات دولتی جهت ساخت و تکمیل این بیمارستان خبر داد.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته در ابتدای سال ۱۴۰۲ توانستیم ۱۰ میلیارد تومان جهت خرید آهن آلات برای این پروژه اخذ کنیم و همچنین ۱۶ میلیارد تومان در قالب دو قسط طی‌ دو هفته برای اجرای این پروژه پرداخت خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به افزایش جمعیت شهرستان، پاکدشت نیازمند توسعه سرانه درمانی است که به فضل خدا و تلاش های صورت گرفته چندین مرکز درمانی نیز در حال احداث است، البته باتوجه به اتفاقات اخیر باید افزایش کیفیت درمان و خدمات پزشکی را در پاکدشت در اولویت قرار دهیم.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس، بر نحوه تزریق و نظارت بر اجرای پروژه تا رسیدن به مرحله بهره برداری تأکید و اضافه کرد: نیازهای درمانی مردم باید برطرف شود و از همه ظرفیت‌های موجود برای رفع این نیازها استفاده می‌‎کنیم./

کد مطلب: 14057
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری