فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران:
اخلاص لازمه کار جهادی است
تاریخ انتشار : مهر ۲۹, ۱۳۹۷ ۱۱:۵۴ ب.ظ
 
فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران گفت: اخلاص البته با عیار بالا اولین شاخصه کار جهادی است و هر کاری از افق مشارکت مردم شروع شود، عزم ملی است.
 اخلاص لازمه کار جهادی است

به گزارش ندای وارنا؛سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران عصر امروز در اولین سفر شهرستانی خود با بسیجیان و پاسداران سپاه ۱۵خرداد شهرستان قرچک دیدار و گفتگو کرد.

وی در این دیدار با اشاره به در پیش رو بودن جشن ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: نباید تجربه ۴۰ ساله را زیر پا گذاشت.

سردار حسن زاده با اشاره به  این که پیروزی انقلاب اسلامی از هیچ شروع شد و به اینجا رسیده است، بیان کرد: حقانیت انقلاب، انسانها را دور خود جمع کرد و با هدایت آنها باعث موفقیت خود شد که متأسفانه ما امروز از اهمیت این روش خیلی غفلت کرده ایم.

وی گفت: در حوزه مدیریت جهادی باید توجه کرد مدیرانی که انتخاب می‌شوند، از ویژگی‌های لازم برخوردار باشند، نمونه بارز عزم ملی را در پیروزی انقلاب اسلامی ایران شاهد بودیم که در آن همه آحاد و اقشار جامعه حضور داشتند.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران با بیان این که بسیج سازندگی می تواند نقش مهمی را در جامعه ایفا کند، در تبیین شاخصه های کار جهادی گفت: اخلاص البته با عیار بالا اولین شاخصه کار جهادی است و هر کاری از افق مشارکت مردم شروع شود، عزم ملی است.

وی با اشاره به سبک زندگی شهید حسین همدانی، اخلاص بالا را دلیل برکت زندگی او دانست و افزود: ماندگاری و توسعه یافتن از ویژگی های کار جهادی و با اخلاص است.

سردار حسن زاده در پایان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری، خاطرنشان کرد: مشکلات کشور با مدیریت و روحیه جهادی و انقلابی قابل حل است.

گفتنی است، در ابتدای جلسه سرگرد علی اصغر شهیری فرمانده سپاه قرچک ضمن خیر مقدم گزارشی از وضعیت فرهنگی، اجتماعی و امنیتی استان ارائه داد.

منبع:قرچک آنلاین

انتهای پیام/

کد مطلب: 4809
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری