ادارات ورامین ملزم به ارائه مشاوره تخصصی به جوانان شدند
تاریخ انتشار : مرداد ۳۰, ۱۳۹۷ ۵:۵۳ ب.ظ
 
معاون سیاسی انتظامی فرمانداری ورامین گفت :مسئولان ادارات شهرستان ورامین موظفند تا هر 2 هفته یک بار نسبت به ارائه مشاوره تخصصی به جوانان در حوزه های مختلف اقدام کنند.
 ادارات ورامین ملزم به ارائه مشاوره تخصصی به جوانان شدند

به گزارش ندای وارنا؛عباسعلی سعیدیان روز سه شنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان ورامین در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار داشت : ساماندهی حوزه جوانان نیازمند برنامه ریزی منسجم ،همه جانبه و فراگیر است و افراد نمی توانند به تنهایی در این امور تصمیم گیری کرده و یا سلیقه شخصی خود را اعمال کنند.
وی افزود: انجام کارهای حوزه جوانان نباید تنها بر اساس شرح وظایف سازمانی و برای رفع تکلیف باشد بلکه لازم است که این امور با برنامه ریزی دقیق ، منسجم و به عنوان اولویت برنامه ها مورد توجه قرار گیرد.
معاون سیاسی انتظامی فرمانداری ورامین ادامه داد: تمامی شهروندان به خصوص جوانان ما نیازمند نشاط اجتماعی بیشتری هستند که دستگاه های متولی این امر باید زیر ساخت های مناسب را فراهم کنند.
سعیدیان با تأکید بر لزوم غنی سازی اوقات فراغت جوانان تصریح کرد: برنامه های پیش بینی شده و اجرا شده در زمینه اوقات فراغت باید برای سنین نوجوانی صورت گیرد تا در دوران جوانی ، خود افراد داوطلبانه در برنامه های ستاد اوقات فراغت شرکت کنند.
معاون سیاسی انتظامی فرمانداری ورامین با اشاره به لزوم پیوند دانشگاه و بازار کار اضافه کرد: یکی از مشکلات امروز جامعه ، وجود رشته های تحصیلی دانشگاهی است که جامعه نیاز کمتری به آن دارند ، اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی باید با تفکر خلاق و تعامل با دانشگاه در زمینه نیازسنجی در تحصیلات دانشگاهی اقدام کند.
در پایان این جلسه اجرای طرح مشاوره رایگان روسای ادارات به تصویب رسید و مقرر شد تا روسای ادارات هر ۲ هفته یک روز را برای ملاقات عمومی با جوانان و ارایه مشاوره شغلی و تحصیلی به آنان اختصاص دهند
ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

منبع :ایرنا

انتهای پیام/

کد مطلب: 3157
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری