ادامه روند توسعه و آبادانی در روستاهای شهرستان پاکدشت
تاریخ انتشار : خرداد ۱۸, ۱۳۹۹ ۵:۴۴ ب.ظ
 
نشست تبیین دستاوردهای دولت تدبیر و امید در سطح روستاهای شهرستان پاکدشت به ریاست فرماندار در دهیاری آلوئک برگزار شد.
 ادامه روند توسعه و آبادانی در روستاهای شهرستان پاکدشت

به گزارش ندای وارنا؛  جلسه تبیین دستاوردهای دولت تدبیر و امید در سطح روستاهای شهرستان و بررسی مسائل روستای آلوئک به ریاست هادی تمهیدی فرماندار شهرستان پاکدشت و با حضور علی علیمحمدی  معاون برنامه ریزی فرمانداری،علیدادی  بخشدار شریف آباد  ، یعقوبی  شهردار شریف آباد ، برزگر رئیس اداره بنیاد مسکن ،دهیار و اعضای شورای اسلامی روستا به منظور ارائه گزارش از اقدامات انجام گرفته و پیگیری رفع مشکلات روستا در محل دهیاری برگزار شد .

برپایه این گزارش فرماندار پاکدشت در این جلسه با بیان این که شناسایی مشکلات مردم از مهمترین وظیفه مسئولان اجرایی است تاکید کرد :مسئولان باید ضمن بررسی و شناسایی مشکلات با برنامه ریزی و تخصیص اعتبارات لازم ،نسبت به تحقق مطالبات مردم اقدام کنند.

تمهیدی افزود :نگاهی گذرا به روند توسعه و آبادانی شهرستان از سال ۹۲ تاکنون به خوبی گویای توجه ویژه دولت تدبیر و امید به توسعه و آبادانی شهرها و روستاهای کشور می باشد .

وی اظهار داشت: برهمین مقیاس، مقایسه میزان رشد و توسعه شهرها و روستاهای شهرستان پاکدشت و میزان بودجه و امکانات تخصیص یافته و تجهیز منابع و طرح های اجرا شده خود موید نگاه توسعه محور دولت تدبیر و امید در سال‌های گذشته بوده است.

فرماندار پاکدشت اظهار کرد :امروز شاهدیم که روستاها به سطح قابل قبولی از رشد و توسعه رسیده‌اند ،زیرساخت های عمرانی، درمانی، اجتماعی ،فرهنگی و ورزشی ایجاد شده تا حدود بسیاری توانسته است روستاییان شریف ما را از مراجعه به شهر بی نیاز کند .

گفتنی است در این نشست چند ساعته گزارشی از دستاوردهای دولت تدبیر و امید در این روستا توسط دهیار ارائه شد و فرماندار پاکدشت بر تکمیل بزرگترین سالن ورزشی چند منظوره شرق استان تهران در این روستا ،احداث کتابخانه، سرای محله، مدرسه و رفع مشکلات موجود و تحقق مطالبات قانونی مردم توسط مسئولان ذیربط در کمترین زمان تاکید کردند.

                
کد مطلب: 8475
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری