ارائه برنامه های فرهنگی و آموزشی آبفا در جنوب شرق استان تهران
تاریخ انتشار : آبان ۲۶, ۱۳۹۷ ۸:۵۹ ب.ظ
 
مدیر روابط عمومی آبفا جنوب شرقی استان تهران از ارائه برنامه های فرهنگی و آموزشی آبفا در جنوب شرق استان تهران خبر داد.
 ارائه برنامه های فرهنگی و آموزشی آبفا در جنوب شرق استان تهران

به گزارش ندای وارنا؛سعید محمدیان صبح شنبه در جمع خبرنگاران حاضر در آبفا جنوب شرقی استان اظهار داشت: برنامه‌های فرهنگی و آموزشی شرکت آب و فاضلاب جنوب شرقی استان تهران در راستای فرهنگ‌سازی مصرف بهینه آب به‌ صورت مستمر و مطابق برنامه‌ریزی انجام می‌شود.

محمدیان افزود: نشست هم‌اندیشی و آموزشی با مربیان و معلمان با محوریت نهادینه‌سازی مصرف درست آب و مدیریت مصرف این مایه حیاتی از برنامه‌های اساسی این دفتر است چراکه آنان می‌توانند درزمینه آموزشی و رفتاری در بین دانش آموزان نقش عمده‌ای ایفا کنند.

وی با بیان این‌که در نشست با معلمان و مربیان راه‌کارهای آموزشی مدیریت مصرف آب مورد تأکید قرار می‌گیرد، گفت: در نشست آموزشی با مربیان بهداشتی و علوم زیستی و شیمی شهرستان پیشوا، کارشناس مدیریت مصرف این دفتر علاوه بر آموزش روش‌های صحیح مصرف آب به تشریح مسائل مختلف آب‌رسانی شامل وضعیت منابع آبی، تولید و توزیع پرداخت.

مدیر روابط عمومی آبفا جنوب شرقی استان تهران بیان داشت: در این جلسه آموزشی همچنین مدیر دفتر کنترل کیفی شرکت، درزمینه وضعیت بهداشتی آب منطقه، روش‌های نمونه‌گیری، آزمایش‌های مختلف جهت کنترل کیفی و بهداشتی آب شرب و تجهیزات مستقر در آزمایشگاه مرکزی شرکت مطالبی را ارائه کرد.

محمدیان اظهار داشت: بحران و تنش آبی در کشور ما و به‌ویژه در منطقه جنوب شرق استان تهران بسیار جدی است و جهت مقابله با آن، مشارکت همگان علی‌الخصوص مربیان و معلمان جهت مسائل آموزشی و فرهنگی الزامی است.

منبع :مهر

انتهای پیام/

کد مطلب: 5545
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری