در منطقه 20 شهر تهران انجام می‌شود
ارائه خدمات معنوی در فضاهای عمومی جنوب تهران
تاریخ انتشار : خرداد ۱۹, ۱۳۹۵ ۸:۰۷ ب.ظ
 
شهردار منطقه 20 گفت: با آماده‌سازی نمازخانه‌های بوستان‌ها و پخش سراسری بانگ اذان از 50 موقعیت مکانی مختلف امکان ادای فریضه واجب نماز در نقاط مختلف شهر برای شهروندان روزه‌دار مهیا است.
 ارائه خدمات معنوی در فضاهای عمومی جنوب تهران

به گزارش ندای وارنا، سید احمد صفوی اظهار داشت: با آماده‌سازی نمازخانه‌های بوستان‌ها و پخش سراسری بانگ اذان از ۵۰ موقعیت مکانی مختلف امکان ادای فریضه واجب نماز در نقاط مختلف شهر برای شهروندان روزه‌دار مهیا است.

وی با بیان این‌که حفظ و تقویت ارزش‌های دینی و اسلامی از اولویت‌های مدیریت شهری است، گفت: به‌منظور ارائه خدمات معنوی به شهروندان در فضاهای عمومی، نمازخانه‌های بوستان‌ها و مراکز فرهنگی منطقه ۲۰ آماده‌سازی شده‌اند و شهروندان روزه‌دار می‌توانند در وقت شرعی اذان در هر نقطه از شهر به ادای فریضه واجب نماز بپردازند.

شهردار منطقه ۲۰ ادامه داد: ۵۰ موقعیت مکانی مختلف از منطقه ۲۰ به سیستم اذان گو مجهز است و در وقت شرعی، بانگ ملکوتی اذان به صورت سراسری در تمام سطح شهر پخش می‌شود.

وی با اشاره به این‌که تمام ساختمان‌های زیر پوشش شهرداری نیز دارای سیستم اذان گو هستند، تصریح کرد: نماز جماعت در مراکز فرهنگی، آموزشی و ساختمان‌های شهرداری نواحی هفت‌گانه طبق روال هر روز اقامه می‌شود و در ماه مبارک رمضان شهروندان علاقمند نیز می‌توانند از این امکان معنوی بهره‌مند شوند.

صفوی اجرای صدها ویژه‌برنامه فرهنگی و اجتماعی ویژه ماه مبارک رمضان را از دیگر اقدامات مدیریت شهری برشمرد.

کد مطلب: 634
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری