فرماندار پاکدشت:
ارائه میز خدمت با حضور مدیران و روسای ادارات باعث کاهش فاصله میان مردم و مسئولان می شود
تاریخ انتشار : اردیبهشت ۲, ۱۴۰۳ ۱:۳۷ ب.ظ
 
باحضور فاضل کارخانه فرماندار پاکدشت مسائل و مشکلات روستاهای علی آباد و قرمز تپه از توابع بخش شریف‌آباد بررسی شد.
 ارائه میز خدمت با حضور مدیران و روسای ادارات باعث کاهش فاصله میان مردم و مسئولان می شود

به گزارش ندای وارنا؛ جلسه بررسی مسائل و مشکلات روستاهای علی آباد و قرمز تپه به ریاست فاضل کارخانه فرماندار شهرستان پاکدشت و با حضور مهدی قنادزاده معاون فنی و عمران فرمانداری، علی اصغر مونسان بخشدارشریف آباد ، روسای ادارات و واعضای جلسه در محل دهیاری روستای قرمز تپه برگزار شد.
در این جلسه دهیاران روستای علی آباد و قرمز تپه به طرح مسائل و مشکلات روستاهای خود با محوریت موضوعاتی از قبیل طرح های هادی روستایی، اعتبارات روستایی، ساخت و سازهای غیر مجاز، ضرورت تسریع در تهیه طرح هادی روستاها ، راه های روستای،  کمبود آرد و نانوایی‌ها،  تعیین تکلیف راه دسترسی کوچه ابا صالح شمالی ،بوی نامطبوع تصفیه خانه شهرک صنعتی خوارزمی،  ایجاد زیر ساخت های فیبر نوری ،اصلاح شبکه و تعویض انشعابات آب ،جابجایی تير های برق پرداختند و راهکارهای قانونی رفع مشکلات مطروحه بحث و بررسی شد
پس از بیان مشکلات توسط دهیاران روستاها، روسای ادارات حاضر در جلسه یک به یک در جهت پاسخگویی و ارائه گزارش اقدامات و پیگیری های انجام شده و موانع موجود توضیحات خود را ارائه نمودند
کارخانه فرماندار پاکدشت یکی از مهم ترین اهداف تشکیل این جلسات را جلب اعتماد و ایجاد امیدواری در بین مردم ذکر کرد و گفت: ارائه میز خدمت با حضور مدیران و روسای ادارات باعث کاهش فاصله میان مردم و مسئولان می شود.
وی افزود: اگر مسئولان در جامعه حضور داشته واز نزدیک مسائل و مشکلات آنان را مشاهده کنند قطعا با کمک خود مردم می توان مشکلات را بررسی و رفع کرد.
کارخانه در سخنانش به مدیران اجرایی شهرستان توصیه کرد مشکلات  و موارد مطرح شده مردم این روستاها را شنیده و جمع بندی نمایند و با جدیت  و در سریع ترین زمان ممکن برای رفع آنها تلاش کنند.
مونسان بخشدارشریف دراین جلسه گفت:تعامل و هماهنگی بین ادارات  و دهیاران یکی از لازمه های اصلی پیشرفت،توسعه و آبادانی در روستا می باشد.
وی افزود:همه ما باید با تلاش صادقانه و همکاری با دستگاه های اجرایی و همراهی با مردم بتوانیم مشکل اصلی مردم را مرتفع نمائیم.
وی افزود اینگونه نشست ها می تواند راهکارهای مناسبی را پیش روی ما قرار دهد تا موانع از سر راه مردم برداشته شود و خدمات نظام و دولت به خوبی به آنها ارائه شود.

کد مطلب: 15374
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری