ارتقا جلیل آباد به شهر را پیگیری می کنم/مهاجرت معکوس در جلیل آب
تاریخ انتشار : آبان ۳, ۱۳۹۷ ۱۱:۰۲ ب.ظ
 
مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری تهران با اشاره به مهاجرت معکوس به جلیل آباد گفت: ارتقا این مرکز بخش به شهر را پیگیری می کنم.
 ارتقا جلیل آباد به شهر را پیگیری می کنم/مهاجرت معکوس در جلیل آب

به گزارش ندای وارنا؛رضا آقاعلیخانی بعد از ظهر پنج شنبه در حاشیه بازدید از ظرفیت ها و پتانسیل های مرکز بخش جلیل آباد جهت ارتقای این بخش به شهر، در جمع خبرنگاران با ابراز امیدواری از استمرار خدمات ارزنده دولت در روستاها گفت: اختصاص اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده و توجه ویژه به روستاها این این مناطق را متحول کرده به طوری که نه تنها شاهد مهاجرت از روستاها نیستیم بلکه مهاجرت معکوس به روستاها در حال اتفاق است.

وی نزدیکی شهرستان پیشوا به تهران را مزیت قابل توجهی برای این منطقه دانست و اظهار کرد: اگر بستر لازم در شهرستان فراهم شود سرمایه گذاری و نگاه توسعه ای به این منطقه نسبت به نقاط دوردست در اولویت است.

آقاعلیخانی بیان کرد: امروز از مرکز بخش جلیل آباد بازدید و پتانسیل ها و ظرفیت های آن را بررسی کردیم و پیگیری خواهیم کرد که ارتقای مرکز بخش به شهر اتفاق بیفتد.

وی افزود: زمینه خدمات رسانی آسان و بی منت برای مردم باید مهیا شود و دولت رضایت مردم را اصل  و اساس کار می داند حتی اگر قرار باشد درب خانه مردم برویم و خدمات به آنها ارائه کنیم.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری تهران ادامه داد: علاوه بر لزوم توجه به شهر، زیرساخت ها و توسعه آن، اشتغال و کارآفرینی نیز اهمیت بسیار ویژه ای دارد و خوشبختانه شهرستان پیشوا و بخش جلیل آباد آنچنان از مسئله بیکاری رنج نمی برد و این نقطه قوتی برای این منطقه است.

آقاعلیخانی با تاکید بر لزوم هموارسازی مسیر حضور سرمایه گذاران در پیشوا گفت:  باید شرایط لازم را برای جذب سرمایه گذاران به خصوص سرمایه گذاران محلی و بومی که تعلق خاطر نسبت به منطقه دارند، ایجاد کنیم و با فراهم سازی امکانات و به حداقل رساندن پیچ و خم های اداری مسیر حضور آنان را هموار نماییم.

وی با اشاره به تاکید استاندار تهران بر ارائه خدمت به مردم و تسهیل مسیر سرمایه گذاری خاطرنشان کرد:  همه دستگاه های دولتی باید به سهولت خدمات را به مردم برسانند.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری تهران افزود: یکی از جدی ترین مشکلات ما در بحث تولید بوروکراسی و پیچ و خم های اداری است؛ برای یک سرمایه گذار هر لحظه و وقتی که تلف می شود دارای اهمیت است و ممکن است هزینه های را به وی متحمل کند.

آقاعلیخانی گفت: هر جای کار ارباب رجوع که با مشکل روبرو می شود باید مدافع و پیگیر باشیم و باید دستگاه ها پاسخگو باشند.

وی اظهار کرد: استاندار تهران برای تسهیل این وضعیت و رفع تنگناها و مشکلات مردم چندین نوبت به همه شهرستان ها سفر داشته اند و از نزدیک حرف های تولید کندگان، مردم، کشاورزان و اقشار مختلف را شنیده اند و در همانجا همه دستگاه ها را تکلیف کردند و بدون تعارف با فرد و دستگاهی اظهار داشتند که اگر فردی نمی تواند در این شرایط کار کند، کار را رها نمایند زیرا افرادی هستند که می توانند این مسئولیت را بپذیرند و آن را ادامه دهند.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری تهران ابراز امیدواری کرد که مردم شهرستان پیشوا در آینده شاهد افق روشن تری در این منطقه باشند و در پایان متذکر شد:  آنچه که در حیطه کاری خود و همکارانم است در جهت خدمت به مردم و تسریع در خواسته های آنها به کار خواهیم گرفت.

منبع :مهر

انتهای پیام/

کد مطلب: 4919
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری