رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پیشوا:
ارسال عکس به چهارمین یادواره سراسری فرهنگی و هنری طلوع خرداد تمدید شد
تاریخ انتشار : اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۵ ۸:۰۲ ب.ظ
 
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پیشوا و دبیر بخش عکس یادواره طلوع خرداد 95، از تمدید ارسال آثار هنرمندان این یادواره تا 25 اردیبهشت ماه خبر داد.
 ارسال عکس به چهارمین یادواره سراسری فرهنگی و هنری طلوع خرداد تمدید شد

به گزارش ندای وارنا، امیر حسین طاهری بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران جنوب‌شرق تهران در سالن جلسات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پیشوا از تمدید ارسال آثار هنرمندان این یادواره تا ۲۵ اردیبهشت ماه خبر داد.

وی گفت: به‌دلیل اسقبال اهالی فرهنگ و هنر که تاکنون صورت گرفته است و تماس‌های مکرر برای درخواست تمدید مهلت زمان باقی مانده مدت ارسال آثار به این بخش از یادواره به مدت ۱۰ روز تا ۲۵ اردیبهشت ماه سال جاری تمدید شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پیشوا و دبیر بخش عکس یادواره طلوع خرداد ۹۵، از علاقمندان رشته عکاسی تقاضا کرد که عکس‌های خود را در قالب‌های اعلام شده و از طریق راه‌های ارتباط با این دبیرخانه به صورت فرمت jpg حداکثر تا ۱۵۰۰ پیکسل و حجم آن تا ۲ مگا پیکسل جهت داوری ارسال کنند.

وی در تشریح راه‌های ارتباطی با این بخش یادواره بیان داشت: علاقمندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه به آدرس پیشوا، خیابان فلسطین، ابتدای شهدای گمنام، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پیشوا و یا به آدرس‌های پستی erpishva@chmail.com، ershadpishva@gmail.com و وب میل pishva@farhang.gov.ir ارسال کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پیشوا و دبیر بخش عکس یادواره طلوع خرداد ۹۵، در پایان تصریح کرد: علاقمندان برای ارسال آثار اطلاعات و رزومه شخصی و معرفی آثار خواهشمند است که کلیه اطلاعات (شماره تلفن، شماره ملی و شناسنامه، نام پدر و شهر محل تولد و … را برای شرکت در یادواره به‌صورت فایل word به آدرس های اعلام شده ارسال کنند.

کد مطلب: 555
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری