از برگزاری چالش‌های جذاب ورزشی تا نشستی با هیئت رئیسه دانشگاه آزاد ورامین
تاریخ انتشار : آذر ۱۶, ۱۴۰۲ ۶:۳۵ ب.ظ
 
دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین-پیشوا و قرچک به مناسبت روز دانشجو نشستی با هیئت رئیسه داشته و در چالش‌های جذاب ورزشی شرکت کردند.
 از برگزاری چالش‌های جذاب ورزشی تا نشستی با هیئت رئیسه دانشگاه آزاد ورامین

به گزارش ندای وارنا؛ دانشجویان و نمایندگان تشکل‌ها و کانون‌های فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین-پیشوا و قرچک به مناسبت روز دانشجو نشست صمیمی با رئیس، مسؤل نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و معاونین این واحد دانشگاهی داشتند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین-پیشوا و قرچک در این نشست با اشاره به سابقه‌ی جنبش دانشجویی در کشور اظهار کرد: جنبش دانشجویی که تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در تقابل با رژیم سیاسی شاهنشاهی بود، از ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ به عنوان جنبشی پیشرو، فعال، پویا، عدالتخواه، آرمان گرا و استکبار ستیز به کمک کشور شتافت و تا امروز در همه فراز و نشیب‌های انقلاب و نظام، همچنان پیشرو و فعال نقش آفرینی می‌کند.

کیان پهلوان افشاری شانزدهم آذر ماه را نماد روحیه خروشان جنبش دانشجویی برشمرد و ادامه داد: فعالیت‌های جنبش دانشجویی این پیام را به دنیا می‌رساند که دانشجوی ایرانی تحت هیچ شرایطی، وابستگی و حقارت کشورش را نمی‌پذیرد و امروز نیز، دانشجویان متعهد و بصیر با حضور پر شور در همه عرصه‌های علمی، فرهنگی و اجتماعی در مسیر توسعه و پیشرفت همه جانبه این آب و خاک پر گهر گام بر می‌دارند.

دانشگاهیان این واحد دانشگاهی پس از این نشت در چالش‌های جذاب ورزشی شرکت کردند. چالش ورزشی بارفیکس با حضور هادی رضایی رئیس ثبت رکورد ایران و حضور گسترده دانشجویان برگزار شد و رکورد کشور توسط عرفان سپهریان دانشجوی رشته مکانیک با ثبت رکورد سه دقیقه و ۴۷ ثانیه و ۸۶صدم ثانیه ارتقا یافت. چالش شکستن اجسام سخت به تعداد بالا با مؤلفه‌ی قدرت و سرعت، توسط سعید اردستانی دانشجوی تربیت بدنی واحد از دیگر برنامه‌های پرشور انجمن ورزش‌های همگانی واحد برای روز دانشجو بود.

همچنین اعضای شورای مرکزی کانون‌های فرهنگی و دانشجویی این واحد دانشگاهی با حضور در دفتر امام جمعه شهرستان با حجت الاسلام حسینی میرامینی امام جمعه شهرستان پیشوا دیدار کردند. در این دیدار برنامه‌ها و سیاست‌های کانون‌های فعال فرهنگی دانشجویی واحد تشریح و امام جمعه شهرستان بر لزوم دقت نظر در فرایند‌های فعالیت‌های فرهنگی و ارجحیت آن بر نتیجه کار تأکید کرد.

منبع:

کد مطلب: 14941
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری