گزارش دیدگاه‌های برخی اساتید حاضر در جلسه رمضانی با دکتر طهرانچی:
اساتید چه پیشنهادهایی برای دانشگاه آزاد داشتند؟
تاریخ انتشار : اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۹:۱۲ ب.ظ
 
دکتر طهرانچی، به‌مناسبت بزرگداشت روز معلم با جمعی از اساتید دانشگاه آزاد دیدار و گفت‌وگو کرد. سیدیعقوب زراعت‌کیش، فرزانه یوسف‌قنبری، طاهره زرنگار و امان‌الله پیشوا از جزئیات سخنان خود در این جلسه صحبت کردند.
 اساتید چه پیشنهادهایی برای دانشگاه آزاد داشتند؟

به گزارش ندای وارنا؛ تقارن سالروز شهادت استادمطهری با روز معلم شاید فرصتی باشد تا از سخنان و آموزه‌های استادان بیشتر از هر زمان دیگری بهره‌مند شویم. دانشگاه آزاد اسلامی هم هرساله به‌مناسبت چنین روزی جلساتی را با استادان و معلمان این دانشگاه برگزار می‌کند، چراکه به‌اعتقاد مسئولان دانشگاه، عرصه آموزش و تربیت کشور با همت، فداکاری و مسئولیت‌پذیری این عزیزان درحال حرکت است، بنابراین نباید از پیشنهادات و دغدغه‌های آنان غافل شد. روز شنبه ۱۳ اردیبهشت نیز دکتر محمدمهدی طهرانچی، به‌مناسبت بزرگداشت روز معلم با جمعی از اساتید دانشگاه آزاد اسلامی دیدار و گفت‌وگو کرد. هدف از برگزاری این نشست که به‌دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی با حضور جمعی از اساتید منتخب برگزار شد، عرض ادب و احترام به مقام معلم و اساتید دانشگاه بود. در ابتدای این مراسم هرکدام از اعضای هیات‌علمی از موضوع خاصی سخن گفتند. سیدیعقوب زراعت‌کیش، عضو هیات‌علمی واحد علوم‌وتحقیقات درباره «نسبت جهش تولید و دانشگاه آزاد اسلامی»، فرزانه یوسف‌قنبری، عضو هیات‌علمی واحد دزفول درباره «نقش شعر، ادبیات و هنر در تعمیق آموزه‌های فرهنگی»، علیرضا رضایی، عضو هیات‌علمی واحد همدان پیرامون «دیپلماسی علمی و تشکل‌های استادی»، حسن خیری، عضو هیات‌علمی واحد اراک درباره «فرصت‌های ارتقای تعامل با اساتید»، طاهره زرنگار، عضو هیات‌علمی واحد پرند درباره «رسالت تشکل‌های استادی در دانشگاه آزاد اسلامی»، امان‌الله پیشوا، عضو هیات‌علمی واحد تهران‌مرکزی پیرامون «بررسی وضعیت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی»، عاصمه قاسمی، عضو هیات‌علمی واحد علوم‌وتحقیقات درباره «جایگاه استاد در بیانیه گام‌دوم انقلاب‌اسلامی» و جواد علمائی، عضو هیات‌علمی واحد تهران‌جنوب به بیان سخنانی پرداختند.

سیدیعقوب زراعت‌کیش، فرزانه یوسف‌قنبری، طاهره زرنگار و امان‌الله پیشوا در گفت‌وگو با «فرهیختگان» از جزئیات سخنان خود در این جلسه صحبت کردند.

کد مطلب: 7738
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری