استاندار تهران: ارتباط تولیدکنندگان با بازار مهمترین عامل پایداری تولیداست
تاریخ انتشار : آذر ۶, ۱۴۰۲ ۳:۰۷ ب.ظ
 
استاندار تهران گفت: ارتباط موثر تولیدکنندگان با بازار هدف داخلی و بین المللی، مهمترین عامل در تولید پایدار محصولات مختلف است.
 استاندار تهران: ارتباط تولیدکنندگان با بازار مهمترین عامل پایداری تولیداست

به گزارش ندای وارنا؛ علیرضا فخاری روز دوشنبه در جریان بازدید از واحدهای صنعتی و تولیدی شهرستان پیشوا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از مهمترین اهداف بازدید از واحدهای تولیدی شهرستان پیشوا، بررسی زنجیره ارزش افزوده در بخش‌های مخلتف صنعتی و به ویژه کشاورزی به خصوص در صنعتی سازی تولید در بخش های مختلف بود که اقدامات موثری در این شهرستان صورت گرفته است.

وی اظهار داشت: بررسی ظرفیت‌های تولیدی و ارائه راهکارهای ویژه و رفع موانع و تأمین نیازهای واحدهای تولیدی به تسهیلات مالی و چگونگی ایجاد ارتباط آنان با بازارهای مصرف داخلی و بین المللی از دیگر اهداف بازدید ازواحدهای تولیدی بود که مشخص شد تعداد زیادی از واحدهای تولیدی، صنعتی و صنایع غذایی در صادرات محصولات خود به سایر کشورها، پیشگام هستند.

این مسئول خاطرنشان کرد: بسیاری از تولیدکنندگان پیشوا محصولات خود را به کشورهای حوزه خلیج فارس، عراق، افغانستان، ازبکستان و ترکمنستان صادر می کنند که این مهم نقش به سزایی در تولید پایدار محصولات مختلف صنعتی و کشاورزی دارد.

فخاری از رفع مشکلات سرمایه در گردش، تأمین منابع، بررسی علت پرداخت نشدن تسهیلات افرادی که اسناد و مدارک مورد نیاز را تهیه کرده ولی تا کنون موفق به دریافت تسهیلات نشده‌اند به عنوان برخی از نیازهای تولید کنندگان پیشوایی یاد کرد.

استاندار تهران ادامه داد: ایجاد یک کنسرسیوم بین تولیدکنندگان منطقه که ارتباط تولیدی مستقیمی با هم دارند می‌تواند ضمن ایجاد صرفه اقتصادی، باعث تولید محصولات جانبی مورد نیاز کشور از جمله کره و سایر محصولات لبنی شود.

وی از تولیدکنندگان بخش خصوصی در حوزه های مخلتف صنایع غذایی، لبنی، صنایع فلزی، الکترونیک و مخابرات دعوت کرد تا با استفاده از ظرفیت‌های خالی سرمایه گذاری در شهرک صنعتی پیشوا، زمینه تولید محصولات مختلف و ایجاد فرصت های شغلی پایدار را فراهم کنند.

استاندار تهران در جریان اجرای برنامه های دوشنبه های تولید با حضور در شهرستان پیشوا از واحدهای تولیدی پروفیل و مصنوعات فلزی؛ کارخانه قند؛ کارخانه روغن نباتی؛ کارخانه لبنیات شمه شیر تولید کننده شیر خشک بازدید کرد و در جریان مسایل و مشکلات این واحدها قرار گرفت.

فخاری استاندار تهران روز دوشنبه به همراه معاون هماهنگی امور اقتصادی، مدیرکل حوزه استاندار تهران و مدیران کل دستگاه ها، امام جمعه و فرماندار پیشوا از چند واحد تولیدی و صنعتی بازدی کرد.

شهرک صنعتی پیشوا به دلیل مجاورت با راه‌آهن سراسری تهران- مشهد، محور ترانزیتی شرق کشور و دسترسی به محور قم – گرمسار و چرمشهر – آبیک از ظرفیت‌های مناسبی برای استقرار صاحبان صنایع برخوردار است.

شهرستان پیشوا با بیش از ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۴۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

منبع: ایرنا

کد مطلب: 14793
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری