استاندار: طرح چشم انداز ۲۰ ساله استقرار جمعیت در تهران تدوین می‌شود
تاریخ انتشار : آذر ۱۳, ۱۴۰۲ ۲:۲۳ ب.ظ
 
استاندار تهران با تاکید به توجه ویژه به قانون جوانی جمعیت، اعلام کرد: طرح چشم انداز ۲۰ ساله استقرار جمعیت در استان تهران تدوین می‌شود.
 استاندار: طرح چشم انداز ۲۰ ساله استقرار جمعیت در تهران تدوین می‌شود

به گزارش ندای وارنا؛ علیرضا فخاری در جلسه شورای مسکن استان تهران که در سالن اجتماعات فرمانداری ویژه شهرستان ورامین برگزار شد، اظهار داشت: ۴۰۰ هزار تعهد ساخت مسکن در طرح نهضت ملی مسکن در استان تهران توسط دستگاه‌های مربوطه باید اجرایی شود.

وی با اشاره به روند ساخت مسکن در استان تهران تاکید کرد: در حوزه ساخت مسکن باید مدیران تلاش مضاعف و کار جهادی را سرلوحه کار خود قرار دهند و یکی از موضوعاتی که در ساخت مسکن می‌تواند موثر باشد اجرای طرح بازآفرینی بافت فرسوده در سطح شهرهای استان تهران است.

فخاری خاطرنشان کرد: توجه ویژه ای به قانون جوانی جمعیت باید در حوزه مسکن از سوی همه دستگاه های متولی صورت پذیرد و همه موانع در این مسیر در سطح استان تهران در کمترین زمان ممکن مرتفع شود.

جلسه شورای مسکن استان تهران به ریاست علیرضا فخاری استاندار تهران و با حضور میرمحمد غراوی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، مجید درویشی فرماندار ویژه شهرستان ورامین و جمعی از فرمانداران و مدیران کل استان تهران در سالن اجتماعات فرمانداری ویژه شهرستان ورامین برگزار شد.

استاندار تهران به همراه جمعی دیگر از مسئولان ، از مسیل های آبرسانی و رودخانه های منتهی به تالاب بندعلیخان بخش جوادآباد شهرستان ورامین بازدید کردند، در این بازدید درویشی فرماندار ویژه ورامین و مرادی بخشدار جوادآباد و دیگر مسئولان مرتبط توضیحاتی پیرامون مسیل ها و رودخانه های منتهی به تالاب بندعلیخان و اقدامات صورت گرفته در راستای احیای تالاب ارائه کردند.

همچنین استانار تهران با جمعی از عشایر دشت ورامین در تالاب بندعلیخان دیدار کرد و بدون واسطه پای درد و دل عشایر ورامینی نشست.

ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

منبع: روابط عمومی استانداری تهران

کد مطلب: 14879
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری