استاندار تهران:
استان تهران رتبه اول وصول مالیات و تولید کشور را دارد
تاریخ انتشار : اردیبهشت ۶, ۱۴۰۲ ۸:۴۲ ب.ظ
 
استاندار تهران گفت: استان تهران رتبه اول وصول مالیات و تولید کشور را دارد.
 استان تهران رتبه اول وصول مالیات و تولید کشور را دارد

به گزارش ندای وارنا؛ علیرضا فخاری بعد از ظهر چهارشنبه در نود و دومین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان تهران با بیان اینکه سال جدیدی را به ویژه در حوزه سیاست خارجی و داخلی در بخش اقتصاد آغاز کردیم، اظهار داشت: این امر بر اساس دستاوردهایی به دست آمده که دولت سال گذشته ذیل دیپلماسی فعال اقتصادی دنبال کرد و به موفقیت‌های خوبی رسید.

وی ادامه داد: علی‌رغم تحریم‌های اقتصادی ظالمانه، آینده را روشن ارزیابی می‌کنم و بر این مبنا سال جدید را با امید آغاز می‌کنیم.

استاندار تهران عنوان کرد: شعار امسال باید بیش از شعارهای سال‌های گذشته مدنظر قرار گیرد و انتظار داریم تا تمامی ارکان اقتصادی دولت در استان تهران با جدیت این شعار را محقق کنند.

فخاری در مورد ارتباطات بین دولت و بخش خصوصی گفت: مشکلاتی را رصد کردیم و هدف اصلی تشکیل این جلسات تسهیل‌گری و تسریع در حل مشکلات بخش خصوصی استان است.

وی افزود: استان تهران چه در زمینه تولید و چه در وصول مالیات که رتبه نخست را در کشور دارد، بسیار متفاوت با سایر استان‌ها است و از این ظرفیت باید به نفع بخش خصوصی استفاده کرد.

فخاری خاطرنشان کرد: در استان تهران مرکز تلفیق داده‌ها و ستاده‌ها وجود ندارد و تا نتوانیم مرکز ثقل تبادل و تکثیر اطلاعات در استان ایجاد کنیم، مشکلی از بخش خصوص حل نمی‌شود. چراکه این مرکز می‌تواند با فرموله کردن اطلاعات به تصمیم‌سازی در مواقع خاص در استان تهران کمک کند.

وی اظهار داشت: ایجاد مرکز تبادل اطلاعات مورد نیاز اتاق بازرگانی تهران است تا با توزیع سخاوتمندانه اطلاعات بین بنگاه‌های اقتصادی به ارائه راهکارهای عملیاتی و دقیق برای برون رفت از مشکلات منجر شود.

کد مطلب: 13050
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری