فرماندار قرچک:
استعدادهای ورزشی قرچک به مساعدت بیشتری نیاز دارند
تاریخ انتشار : مرداد ۱۴, ۱۳۹۶ ۶:۲۲ ب.ظ
 
فرماندار قرچک در مراسم اهدای جام قهرمانی لیگ دسته یک کشور گفت: استعدادهای ورزشی قرچک به مساعدت بیشتری نیاز دارند.
 استعدادهای ورزشی قرچک به مساعدت بیشتری نیاز دارند

به گزارش ندای وارنا به نقل از مهر، مسعود مرسلپور بعد از ظهر جمعه در مراسم اهدای جام قهرمانی لیگ دسته یک کشور در ورزشگاه شهدای هفتم تیر قرچک، که با حضور علی کفاشیان، نایب رییس فدراسیون فوتبال، کاظم سلیمانی، دبیر فوتسال کشور و تنی چند از مسئولان فدراسیون فوتبال و شهرستان برگزار شد طی سخنانی ضمن تبریک ولادت امام هشتم اظهار داشت: شهرستان قرچک یکی از ورشکار خیزترین شهرستان های استان تهران و کشور است.

مرسلپور افزود: در سال گذشته قریب به ۴۰ نوجوان و جوان از این شهرستان توانستند در رده های ملی و بین المللی حضور پیدا کنند و خوش بدرخشند و به مقام های ورزشی قهرمانی و نایب قهرمانی نائل شوند.

وی با بیان اینکه تعداد زیاد دیگری از ورزشکاران در این شهرستان وجود دارند که به تیم های مختلف ورزش دعوت شدند، افزود: متاسفانه واقعیت مطلب این است که به دلیل عدم بضاعت مالی این ورزشکاران نتوانستند در میدان های مختلف ورزشی حضور پیدا کنند.

فرماندار قرچک در ادامه افزود: مسئولین در شهرستان قرچک علی رقم مشکلات توانستند تیم مقاومت قرچک را روی پا نگه دارند اما اکنون که هیات ورزشی در این مکان حضور دارند ما به عنوان مسئولین این شهرستان تقاضا داریم که برای روی کار ماندن و ادامه حیات این تیم با دو درخواست ما موافقت کنند.

مرسلپور بیان داشت: اولین درخواست ما از هیات فوتسال و مسئولین مربوطه این است که تیم مقاومت قرچک را که در این روزها دارای شرایط مالی خوبی نیست یاری کنند و نسبت به عدم دریافت ورودی از این تیم و یا موکول به دریافت ورودی در آینده از این تیم در بازیهای لیگ دسته اول موافقت نمایند.

وی در پایان با بیان اینکه علاقه مندان و طرفداران این تیم بسیار زیاد هستند و این تیم دارای استعداد های خوبی است گفت: به دلیل اینکه دولت امکان حمایت و سرمایه گذاری صد در صدی از تیم های ورزشی را ندارد، از هیات فوتسال درخواست داریم نسبت به این مطلب که اگر بخش خصوصی و عزیزانی که مایل به سرمایه گذاری در حوزه ورزش هستند را به ما معرفی نمایند چرا که استعدادهای ورزشی قرچک به مساعدت بیشتری نیاز دارند که بتوانند رشد و پیشرفت خوبی داشته باشند.

کد مطلب: 1956
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری