بخشدار مرکزی قرچک خبر داد:
استفاده از ظرفیت روستاها برای تحقق اقتصاد مقاومتی
تاریخ انتشار : آذر ۱۲, ۱۳۹۷ ۱۰:۵۳ ب.ظ
 
بخشدار مرکزی قرچک گفت: ظرفیت روستاها در زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی مهم و محوری است، به گونه ای که اگر شرایط بهره گیری از این ظرفیت ها خلق شود، بسیاری از مشکلات امروز جامعه مرتفع خواهد شد.
 استفاده از ظرفیت روستاها برای تحقق اقتصاد مقاومتی

علیرضا رشیدیان طی بازدید از طرح های اقتصاد مقاومتی روستای داودآباد که به همراه رئیس سازمان بسیج استان تهران، فرمانده سپاه پانزده خرداد قرچک و دیگر مسئولان قرچک انجام شد، در جمع خبرنگاران افزود: تلاش ما بر این است تا طرح های اقتصاد مقاومتی در روستاهای قرچک با مشارکت بسیج سازندگی سپاه در زمینه‌های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و بهداشت و درمان انجام شود تا در قالب این طرحها، اشتغالزایی در روستاها نیز تقویت شود.
وی با اشاره به اهمیت اشتغالزایی در روستاها برای جلوگیری از مهاجرت به شهرها افزود: دولت برای محقق ساختن کامل مقوله اقتصاد مقاومتی و اشاعه این فرهنگ در سطح جامعه از هیچ تلاشی فروگذار نمی کند

رشیدیان با بیان اینکه اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی از تأکیدات مقام معظم رهبری و دولت است، گفت: مدیریت این طرح در روستاها متناسب با مزیت ها و فرصت های سرمایه گذاری و برگرفته از الگوی اقتصاد مقاومتی با همکاری دستگاه های اجرایی انجام می شود.
وی با تأکید بر استفاده از تمام توان و ظرفیت روستاها برای اجرای طرحهای توسعه محور تصریح کرد: تمام فکر، اندیشه و دغدغه ما نیز در بخشداری مرکزی این خواهد بود که با اراده پای کار برویم و طرح های اقتصاد مقاومتی را به نحو شایسته به انجام رسانده و برای توسعه در روستاها، امید، انگیزه و فرهنگ کار و تلاش را ایجاد کنیم.
گفتنی است این بازدید از واحد تولیدی پرورش بوقلمون گوشتی با ظرفیت چهار هزار قطعه بود که به منظور بررسی و ارزیابی نحوه پیشرفت کار، میزان بهره وری و درآمد زایی حاصل از این طرح صورت گرفت.

کد مطلب: 6016
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری