شهردار قرچک مطرح کرد:
استفاده از ظرفیت مساجد در راستای شناسایی و رفع مشکلات شهروندان
تاریخ انتشار : بهمن ۵, ۱۴۰۱ ۳:۳۷ ب.ظ
 
شهردار قرچک گفت: می‌توان از ظرفیت مساجد و ائمه جماعات در راستای شناسایی و حل مشکلات شهر و شهروندان استفاده کرد.
 استفاده از ظرفیت مساجد در راستای شناسایی و رفع مشکلات شهروندان

به گزارش ندای وارنا؛ محسن خرمی‌شریف با اشاره به نشستی با حضور رئیس امور مساجد شهرستان قرچک، اظهار کرد: از ظرفیت‌های مساجد می‌توان برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و شناسایی مشکلات شهری استفاده کرد، چراکه در امور مختلف، ائمه جماعات نقش محوری دارند و مساجد محل مناسبی برای رسیدگی به مشکلات و حل مسائل شهروندان است.

وی افزود: مدیریت شهری قرچک برای خدمت به شهروندان، آماده همکاری با ائمه جماعات و مساجد در حوزه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی است.

شهردار قرچک با بیان اینکه توسعه ورزش منجر به داشتن جامعه‌ای با نشاط می‌شود، خاطرنشان کرد: شهرداری نگاه ویژه‌ای به جامعه ورزش دارد و توجه به ورزشکاران موجب انگیزه و دلگرمی آنها می‌شود.

خرمی‌شریف تصریح کرد: شهرداری به عنوان یک نهاد غیردولتی در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی نقش‌آفرینی می‌کند و یکی از معدود دستگاه‌هایی است که خدمات متنوعی در حوزه‌های مختلف از جمله ورزش دارد و با ساخت سالن‌های ورزشی و زمین چمن مصنوعی فوتبال در مناطق مختلف شهر توانسته است به شهروندان خدمات ارائه دهد.

وی با اشاره به حمایت شهرداری از رشته‌های مختلف ورزشی از جمله ورزش‌های رزمی، گفت: حمایت از ورزشکاران عاملی برای موفقیت‌های ورزش در عرصه‌های مختلف است.

کد مطلب: 11901
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری