شهردار قرچک :
استفاده از ماسک در ناوگان حمل‌ونقل عمومی قرچک اجباری شد
تاریخ انتشار : اردیبهشت ۲۰, ۱۳۹۹ ۹:۱۶ ب.ظ
 
شهردار قرچک گفت: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، استفاده از ماسک در وسایل حمل‌ونقل عمومی توسط شهروندان اجباری شد.
 استفاده از ماسک در ناوگان حمل‌ونقل عمومی قرچک اجباری شد

به گزارش ندای وارنا؛ محسن خرمی شریف روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا استفاده از ماسک برای رانندگان و مسافران در حمل‌ونقل عمومی شهرستان قرچک اجباری شد.
وی افزود: بر اساس این دستور العمل، از روز سه‌شنبه ۲۳ اردیبهشت، ناوگان حمل و نقل عمومی شهرستان قرچک از پذیرش شهروندان بدون ماسک امتناع می‌کنند.
وی اظهار کرد: با توجه به محدودیت اتوبوس‌های موجود در شهرستان قرچک، امکان کاهش سر فاصله اعزام اتوبوس در سیستم حمل‌ونقل عمومی برای کاهش ازدحام و ایجاد فاصله‌گذاری اجتماعی ممکن نیست لذا این شهروندان هستند که برای استفاده از حمل‌ونقل عمومی ملزوم به استفاده از ماسک می‌باشند.
شریف گفت: سلامت شهروندان در مبارزه با کرونا، خط قرمز مدیریت شهری قرچک است و از روز سه‌شنبه به مسافری که از ماسک استفاده نکند خدمات ارائه نمی‌شود.
وی تأکید کرد: سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری قرچک موظف است با رانندگان اتوبوس‌های درون و برون‌شهری که به مسافران بدون ماسک خدمت ارائه کنند، بر اساس پروتکل‌های بهداشتی برخورد قانونی کند.
شهردار قرچک افزود: سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری قرچک به صورت روزانه نسبت به گندزدایی و ضدعفونی اتوبوس‌ها اقدام می‌کند ولی موفقیت در این طرح، به همراهی مردم نیاز دارد.
شهرستان قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز (۲۰ اردیبهشت) گفت: تاکنون ۱۰۶ هزار و ۲۲۰ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۶۵۸۹ نفر رسید.
کیانوش جهانپور بیان کرد: بر اساس این گزارش ها تاکنون ۸۵ هزار و ۶۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در کشور بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده اند که حدود ۸۰ درصد مبتلایان است. ۲۶۹۶ نفر از این بیماران نیز در وضعیت شدید این بیماری و به نوعی بحرانی تحت مراقبت قرار دارند که امیدواریم شفا پیدا کنند.

کد مطلب: 7829
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری