رئیس بیمارستان شهید ستاری خبر داد:
استفاده رایگان خانواده‌های معظم شهدا از خدمات بیمارستان ستاری قرچک
تاریخ انتشار : آبان ۲۳, ۱۳۹۷ ۹:۴۸ ب.ظ
 
رئیس بیمارستان شهید ستاری گفت: طی قراردادی که با بنیاد شهید منعقدشده، خانواده‌های معظم شهدای جنوب شرق استان تهران که بیمه تکمیلی دارند، می‌توانند به‌صورت رایگان از خدمات بیمارستان شهید ستاری قرچک استفاده کنند
 استفاده رایگان خانواده‌های معظم شهدا از خدمات بیمارستان ستاری قرچک

به گزارش ورامین پرس؛ صبح امروز آزمان کادری رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قرچک و دکتر حمید جمالی رئیس بیمارستان برکت شهید ستاری و مسوول مددکاری بنیاد شهید و تعدادی از پزشکان بیمارستان شهید ستاری قرچک در قالب تکریم از خانواده شهدا از مادر شهید والامقام علی‌اصغر فلاح دیدار و گفت‌وگو کردند.

حمید جمالی رئیس بیمارستان شهید ستاری در این دیدار اظهار داشت: تکریم و تجلیل از خانواده شهدا سعادتی بزرگ است که باید قدر این موهبت الهی را دانست که خدای متعال نصیب بندگان خود می‌نماید که به دیدار این خانواده بروند.

جمالی گفت: بنده سال‌های زیادی است که در پست‌های مختلف مدیریت خدمتگزار این خانواده‌ها بوده و هستم و به جرات می‌گویم که پدران و مادران شهدا خاص هستند و افراد خاص تربیت کردند که در راه دفاع از وطن و ارزش‌های والای نظام و انقلاب به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

وی تصریح کرد: بیمارستان شهید ستاری قرچک در اولین قراردادی که با نهادها منعقد می‌کند با بنیاد شهید و امور ایثارگران انجام داده و آماده ارائه خدمات درمانی به این خانواده‌ها است.

رئیس بیمارستان برکت شهید ستاری قرچک افزود: خدا را شکر می‌کنیم با هماهنگی‌هایی که با بنیاد شهید و امور ایثارگران قرچک داشتیم قرارداد بیمه تکمیلی خانواده‌های شهدای جنوب شرق استان تهران منعقد شد و بیمارستان آماده خدمات‌رسانی به خانواده‌ها است.

جمالی بیان داشت: در بیمارستان قرچک خدمات درمانی بستری و سرپایی به همه خانواده‌ها ارائه می‌گردد و همه خانواده‌هایی که بیمه تکمیلی بنیاد شهید را دارند، می‌توانند از خدمات رایگان این بیمارستان بهره‌مند شوند.

وی در پایان گفت: هر مسوولی که به خانواده شهدا خدمت کرد و در مسیر شهدا قدم برداشت در نزد خدا جایگاه والا پیدا می‌کند.

گفتنی است در پایان به‌ رسم ادب با اهدا لوح سپاس از مادر شهید والامقام علی‌اصغر فلاح تجلیل شد.

کد مطلب: 5491
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری