استقرار۱۵۰آتش نشان در مسیر راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی تهران
تاریخ انتشار : آبان ۷, ۱۳۹۷ ۱۱:۵۱ ب.ظ
 
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گفت: ۱۵۰ آتش نشان با استقرار در مسیر راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی(ع) تهران، تامین ایمنی راهپیمایان را بر عهده دارند.
 استقرار۱۵۰آتش نشان در مسیر راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی تهران

به گزارش ندای وارنا؛سید جلال ملکی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به مراسم راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی(ع) اظهار داشت: آتش نشانان روز سه شنبه ۸ آبان، جهت برقراری تمهیدات ایمنی در مسیر راه پیمایی جاماندگان اربعین ۹۷ تامین ایمنی مراسم راهپیمایی را بر عهده خواهند داشت.

وی با اشاره به آماده باش ایستگاه آتش نشانی شهرداری تهران در این مراسم افزود: ۱۵۰ نفر از آتش نشانان به همراه ۳۸ دستگاه خودروهای سبک و سنگین عملیاتی و ۲۷ دستگاه موتورسیکلت از ساعت ۶ صبح تا پایان مراسم در مسیرهای مختلف مستقر خواهند شد تا بتوانند با آمادگی کامل در کوتاه ترین زمان ممکن خود را برای امداد رسانی به شهروندان به محل حوادث احتمالی برسانند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران با بیان اینکه تعدادی از مدیران عملیاتی این سازمان با خودروهای خود به صورت گشت زنی از مکان های مختلف در مسیر راهپیمایی و استقرار نیروهای آتش نشانی سرکشی می کنند، گفت: این نیروها تأمین ایمنی شهروندان را به صورت همه جانبه بر عهده دارند.

ملکی از شهروندان خواست که همانند همیشه با آتش نشانان و گروه های امدادی همکاری لازم را داشته باشند و در صورت بروز هر حادثه ای خونسردی خود را حفظ کرده و از محل حادثه فاصله بگیرند و در اسرع وقت با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته و یا نیروهای آتش نشانی مستقر در مسیر راهپیمایی را از حادثه با خبر کنند.

منبع:مهر

انتهای پیام/

کد مطلب: 5063
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری