استقرار ۲ موکب قرچک در شهرهای نجف و مهران
تاریخ انتشار : آبان ۵, ۱۳۹۷ ۸:۲۶ ب.ظ
 
معاون سیاسی انتظامی فرمانداری قرچک با اشاره به اینکه راهپیمایی جاماندگان اربعین در قرچک برگزار می شود، از استقرار ۲ موکب قرچک در شهرهای نجف و مهران خبر داد.
 استقرار ۲ موکب قرچک در شهرهای نجف و مهران

به گزارش ندای وارنا؛علیرضا جعفری پیش از ظهر شنبه در جلسه ستاد اربعین حسینی(ع) شهرستان قرچک ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی(ع) به مصوبات جلسه گذشته پرداخت و در رابطه با تأمین مبلغ در نظر گرفته‌شده برای شهرستان به‌منظور خدمات‌رسانی مطلوب در کربلای معلی اظهار داشت: بخشی از مبالغ اعلام‌شده به دستگاه‌ها واریز و فیش‌های آن نیز به استان اعلام‌شده است.

وی به استقرار ۲ موکب شهرستان قرچک در شهرهای نجف و مهران اشاره کرد و افزود: با توجه به کمک‌های نقدی و غیر نقدی جمع‌آوری‌شده توسط ستاد اربعین شهرستان و همکاری مسئولین نیز اقدامات مؤثری در جهت آسایش زائرین صورت پذیرفته است.

دبیر جلسه ستاد اربعین شهرستان قرچک در ادامه به برگزاری راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی(ع) اشاره کرد و گفت: با توجه به حضور گسترده و پرشور مردم شهرستان در سال‌های اخیر در روز اربعین حسینی (ع) و از طرفی تهدیدات گروهک‌های تروریستی ضروری است، تمامی دستگاه‌های امنیتی، انتظامی و اطلاعاتی ضمن هوشیاری کامل و آماده‌باش در این روز تمهیدات لازم را در جهت تأمین نظم و امنیت اتخاذ کنند و نسبت به شناسایی و رصد مسیر راهپیمایی علی‌الخصوص در مناطق پرخطر که امکان آسیب بیشتری وجود دارد را معمول کنند.

جعفری به لزوم آماده‌باش و حضور تیم‌های پزشکی و آتش‌نشانی در مسیر راهپیمایی تأکید کرد و افزود: با توجه به استقرار چندین ایستگاه‌ها صلواتی در مسیر، ضروری است نیروهای امنیتی و انتظامی از تجمع زائرین در ایستگاه‌های صلواتی به‌منظور جلوگیری از وقوع حوادث احتمالی اقدام کنند.

معاون سیاسی انتظامی فرمانداری قرچک به حضور جمعی از شهروندان در مکان‌های مذهبی اشاره کرد و افزود: بایستی امنیت امامزاده‌های سطح شهرستان توسط نیروهای امنیتی و با همکاری بسیج تأمین شود.

وی بابیان اینکه راهپیمایی جاماندگان اربعین در قرچک بانظم  برگزار خواهد شد، تأکید کرد: شهرداری قرچک نسبت به استقرار۳۰ دستگاه اتوبوس در حرم عبدالعظیم حسنی(ع) به‌منظور بازگشت زائرین، ۳ دستگاه اتوبوس در مسیر راهپیمایی و ۳ دستگاه اتوبوس در۳ نقطه روستاهای محمدآباد، داودآباد و صالح‌آباد به‌منظور عزیمت روستاییان به محل مصلی اقدام کند و نسبت به اطلاع‌رسانی و نصب بنر با قید ساعت و مسیر حرکت راهپیمایی جاماندگان در سطح شهر اقدام کند.

دبیر جلسه ستاد اربعین شهرستان قرچک خواستار استقرار یک دستگاه خودرو آتش‌نشانی و آمبولانس توسط سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری و بهداشت و درمان در مسیر راهپیمایی شد.

جعفری اظهار کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نسبت به اطلاع‌رسانی ساعت و مسیر حرکت راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی(ع) و ارائه نکات لازم و ضروری از طریق امکانات در اختیار اقدام نماید.

منبع :مهر

انتهای پیام/

کد مطلب: 4962
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری