امام جمعه شهرستان قرچک:
اسلام به برکت عاشورا زنده است
تاریخ انتشار : شهریور ۲۲, ۱۳۹۸ ۶:۱۵ ب.ظ
 
امام جمعه شهرستان قرچک گفت: اسلام به برکت عاشورا زنده است ، اگر عاشورا نبود ، نه از اسلام نه از قرآن نه از پیامبر و نه از غدیر خبری نبود ، لذا درسها و عبرتهای عاشورا را باید زنده نگه داشت.
 اسلام به برکت عاشورا زنده است

به گزارش ندای وارنا؛ حجت الاسلام و المسلمین حجت اله اسماعیلی امام جمعه شهرستان قرچک در خطبه های نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت: اگر ایمان به خداوند قلبی و یقینی نباشد ، انسان می لغزد ، ذلیل، اسیر، تسلیم می شود، استکبار امروز باید با ما دشمن باشد چون منطق صاحب ما و آقای ما ، ظلم ستیزی است ، منطق ما عزت طلبی است ، ذلت گریزی است.

وی گفت: ظالمین امروز بیش از هر روزی رسوا می شوند ، ، امروز دشمنان خدا و اهل بیت (ع) روز بروز عاجزتر می شوند ، روبه افول اند ، دارند ، غرق می شوند ، آنوقت عده ای بیچاره دست به دامان پاره پاره آنها چنگ زدند ، ابعاد و وسعت نهضت امام (ع) و منطق امام (ع) دنیا را پر کرده است.

اسماعیلی بیان کرد: منطق مقاومت رمز اصلی پیروزی گردید، نشان داد ، عاشورا می تواند همه آزادیخواهان و عدالت طلبان دنیا را به هم پیوند دهد و شبکه بین المللی مقاومت را ایجاد کند ، نهضت حسینی در قالب سازمانهای مقاومت در کشورهای مختلف به نحوی موفق بوده است.

وی افزود: حزب الله در لبنان ، انصار اله در یمن ، حشد الشعبی عراق ، دفاع وطنی سوریه فاطمیون ، زینبیون ، حیدریون در افغانستان و پاکستان ، گروههای دیگر در حال شکل گیری است ، منشأ این حرکتها نو ظهور و مؤثر و بیداری اسلامی ، انقلاب اسلامی ماست ، چطور دشمن مستکبر و استثمار گر از ما دست می کشد ، رمز پیروزی انقلاب اسلامی ما هم عاشورا بوده است.

امام جمعه قرچک تاکید کرد: عاشورا باعث تداوم مبارزه جبهه حق علیه باطل شد ، کل یوم عاشورا ، کل یوم کربلا، امام راحل فرمودند: قیام عاشورا ، هدفش اصلاح عقیده بود و جهاد در راه عقیده و آرمان الهی نه زندگی و رنگ و بوی ننگین آن .

وی با اشاره به سخنان رهبر فرزانه انقلاب، بیان کرد: اسلام به برکت عاشورا زنده است ، اگر عاشورا نبود ، نه از اسلام نه از قرآن نه از پیامبر و نه از غدیر خبری نبود ، لذا درسها و عبرتهای عاشورا را باید زنده نگه داشت.

اسماعیلی تصریح کرد: الگو اصلی ما در برون رفت از موانع پیشرفت منطق امام حسین (ع) است ، دشمن با اسلام عاشورایی مخالف است ، و هزینه می کند ، تفکر وهابیت و تکفیری فقط برای مبارزه و مخالفت با عاشورا بوجود آمد.

وی گفت: عدم اعتماد به آمریکا و اروپا با توجه به تجربیات گذشته و تذکرات مقام معظم رهبری ، تأکید بر بیانات معظم له مبنی بر سم بودن مذاکره با آمریکا ، اصلا درخواست مذاکره از جانب آنها نشانه قدرت ما وضعف آنها است.

امام جمعه قرچک تاکید کرد: توجه به اینکه سیاست آمریکا بر تهدید و سیاست اروپا بر تطمیع است هر دو یک هدفت را دارند ، دخالت و واسطه گری برخی کشورها جز مکر و حیله چیزی نیست، تولید داخل را تقویت کنیم ، تولید علم و فن آوری هسته ای را رونق دهیم ، از همه ظرفیت های داخلی استفاده کنیم.

انتهای پیام/س

کد مطلب: 6762
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری