سرپرست فرماندای قرچک:
اصناف با عملکرد صحیح زمینه افزایش مشارکت انتخاباتی مردم را فراهم کنند
تاریخ انتشار : دی ۴, ۱۴۰۲ ۷:۴۶ ب.ظ
 
سرپرست فرمانداری شهرستان قرچک گفت: اصناف با عملکرد صحیح، نقش خود را در افزایش میزان مشارکت مردم در انتخابات اسفندماه به درستی ایفا کنند.
 اصناف با عملکرد صحیح زمینه افزایش مشارکت انتخاباتی مردم را فراهم کنند

به گزارش ندای وارنا؛ حسین فخاری روز دوشنبه در نشست مشترک با اصناف و بازاریان قرچک که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهارداشت: امروز دشمنان قسم خورده نظام، مهمترین راهبرد خود را ایجاد ناامیدی در جامعه اسلامی و ممانعت از حضور حداکثری مردم و مشارکت آنان در عرصه مهم سیاسی انتخابات پیش رود معطوف داشته اند.

وی خاطرنشان کرد: هر چند که این توطئه نیز با هوشیاری و همت ملت فهیم و آگاه ایران بار دیگر با شکست مواجه می‌شود.

این مسئول افزود: اصناف و بازاریان به دلیل ارتباط مستقیم و موثر با مردم، نقش مهمی در خنثی کردن توطئه دشمنان بر عهده داشته و می‌توانند با ارائه خدمات مناسب به مردم و همراهی با آنان، زمینه حضور حداکثری مردم را در انتخابات فراهم کنند.

فخاری اضافه کرد: اصناف از ابتدای شکل گیری نهضت انقلاب اسلامی مردم ایران به رهبری امام راحل نقش مهمی در حوزه‌های مختلف داشتند و حقیقتا بازوان پرتوان نظام و انقلاب که در برهه‌های مختلف پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی و همراه با مردم بوده‌اند.

وی تأکید کرد: دشمن تمام توان خود را برای کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات به کار بسته تا شاید بتواند به این نظام الهی آسیب وارد کند غافل از این که مردم بصیر ایران با حضور حداکثری خود علاوه بر خنثی کردن توطئه دشمنان باعث افزایش اقتدار کشور در مجامع بین المللی می‌شوند.

فرماندار قرچک با اشاره به نقش اصناف در ایجاد امید در جامعه و افزایش مشارکت مردم گفت: کسبه، حبیب الله هستند که با ارتباط دوسویه بامردم و مسئولان، می‌توانند از ظرفیت عظیم و اثربخش خود برای تحقق مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اسفندماه استفاده کنند و با ارائه خدمات درست امید را به جامعه تزریق کنند و ترویج دهند.

قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد و انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و دوره ششم مجلس خبرگان رهبری روز ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

منبع: ایرنا

کد مطلب: 15089
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری