اطلاع رسانی صحیح موجب برقراری آرامش در جامعه می شود
تاریخ انتشار : فروردین ۳۱, ۱۳۹۶ ۶:۰۲ ب.ظ
 
رئیس ستاد انتخابات شهرستان ورامین گفت: اطلاع رسانی دقیق، صحیح و منطبق بر واقعیت همواره موجب برقراری آرامش و ثبات در جامعه می شود.
 اطلاع رسانی صحیح موجب برقراری آرامش در جامعه می شود

به گزارش ندای وارنا عباسعلی سعیدیان روز پنجشنبه در جلسه کمیته تبلیغات واطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان ورامین افزود: جامعه به واسطه انتشار صحیح اقدامات دستگاههای اجرایی، ضمن آگاهی از خدمات مسئولان، شناخت بهتری برای انتخاب اصلح در جریان انتخابات پیدا می کند.

وی با اشاره به اینکه انتخابات شورای اسلامی شهر ورامین به صورت الکترونیکی برگزار می شود اظهار کرد: افراد می بایست این اطمینان را داشته باشند که برگزاری انتخابات الکترونیک موجب شفاف، قانونمندی و سرعت عمل و صحت بهتر انتخابات در اعلام نتایج می شود.

سعیدیان افزود: دستگاه های الکترونیک اخذ رأی به منظور آشنایی مردم با نحوه کارکرد، پیش از برگزاری انتخابات در میادین ، خیابان ها و مکان های پردد تردد شهر مستقر و آموزش های لازم به شهروندان داده می شود.

وی با اشاره به اتمام زمان رسیدگی به صلاحیت نامزدهای شوراهای گفت: از روز شنبه(۲ اردیبهشت) نتیجه بررسی صلاحیت ها به نامزدها اعلام می شود.

رئیس ستاد انتخابات ورامین تأکید کرد: هر داوطلب در هر منطقه شهرداری مجاز به برپایی یک ستاد تبلیغاتی است و با توجه به این که شهر ورامین از دو منطقه شهرداری برخوردار است ، هر داوطلب تنها می تواند نسبت به دایر کردن دو ستاد اقدام کند.

انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی روز ۲۹ اردیبهشت ماه امسال برگزار می شود.

منبع:ایرنا

کد مطلب: 1295
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری