اعضای هیات اجرایی انتخابات مجلس شورای اسلامی در پاکدشت مشخص شدند
تاریخ انتشار : مهر ۱۷, ۱۴۰۲ ۷:۴۲ ب.ظ
 
در اجرای آئین نامه اجرایی قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و با دعوت از ۳۰ نفر از معتمدین، جلسه انتخاب معتمدین اصلی و علی البدل عضو هیأت اجرایی انتخابات مجلس شورای اسلامی مرکز حوزه انتخابیه پاکدشت شامگاه یکشنبه برگزار شد.
 اعضای هیات اجرایی انتخابات مجلس شورای اسلامی در پاکدشت مشخص شدند

به گزارش ندای وارنا؛ در این جلسه پس از حصول اکثریت قانونی و اعلام رسمیت جلسه برای انتخاب هشت معتمد اصلی با رأی مخفی و اکثریت نسبی آرا با توزیع برگه های رأی، انتخابات برگزار و به ترتیب مسعود حسنی، حجت الاسلام شیخ حسین اردستانی، محمد رضا جوادی، محسن صادقی پیروز، مجید جهان، محمد کلاته، احمد نجفی وسید غلامرضا هاشمی به عنوان اعضای اصلی هیات اجرایی انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه پاکدشت و حسین امینیان، قربان جمشیدی، هوشنگ دلفانی، احمد کسایی مقدم و محمد پازوکی به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

فرماندار پاکدشت در این نشست گفت: دشمن درصدد است تا موجب کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات شود و ما باید با هوشیاری و با حضور پررنگ خود در انتخابات برگ زرین دیگری را رقم بزنیم.

محسن اردستانی افزود: رعایت بی طرفی کامل و به دور از گرایش های فکری، توجه به اجرای قانون، مواظبت از آراء مردم در تمام مراحل و تا پایان انتخابات به عنوان یکی از اصول مهم مورد توجه قرار گیرد.

وی اظهار داشت: انتخابات باشکوه، سالم و با مشارکت حداکثری مردم مدنظر همه مسئولان است و همه باید برای تحقق این مهم تلاش کنند و به دشمنان اجازه دخل و تصرف در امور دولت و نظام جمهوری اسلامی را ندهند.

این مسئول همچنین با تاکید بر ضرورت اجرای قانون در برگزاری انتخابات خاطرنشان کرد: مجریان انتخابات نیز باید در برگزاری انتخاباتی سالم و به دور از حاشیه نهایت تلاش خود را داشته باشند.

پاکدشت با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است و یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و دوره ششم مجلس خبرگان رهبری روز ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

کد مطلب: 14337
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری