رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران:
اعلام برنامه های ۱۴ و ۱۵ خرداد در استان تهران
تاریخ انتشار : خرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۸:۲۱ ب.ظ
 
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران ویژه برنامه های 14 و15 خرداد استان تهران را اعلام کرد.
 اعلام برنامه های ۱۴ و ۱۵ خرداد در استان تهران

به گزارش ندای وارنا؛حجت الاسلام سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برنامه هایی به مناسبت ۱۴ و۱۵ خرداد با شرایط ویژه ای تدارک دیده شده است که به صورت خاص در تهران وبه ویژه شهرستان های جنوب شرق استان برگزار خواهد شد.

وی با در نظر گرفتن شرایط برگزاری مناسبت ها ی امسال افزود :به دلیل رعایت دستورالعمل های بهداشتی در روز ۱۴ خرداد مراسم ارتحال امام خمینی(ره) در بهشت زهرا(س) وحرم آن بزرگوار برگزار نخواهد شد.

حجت الاسلام محمودی از فعالان عرصه فضای مجازی خواست تا در زمینه این مناسبت ها وتبیین افکار و وصایای امام خمینی (ره) مردم را مطلع کنند.

وی ادامه داد: در شهرهایی که وضعیت سفید اعلام شده مراسم وبرنامه ها با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار می شود وسخنرانی مستقیم مقام معظم رهبری از رسانه ملی داخلی وخارجی پخش می شود که برای شیفتگان ولایت یک توشه معنوی خواهد بود.

وی همچنین برای برگزاری  مراسم وبرنامه های متعدد سالروز ۱۵ خرداد که در سراسر کشور وبه ویژه استان تهران برگزار خواهد شد بیان کرد: مرکز برگزاری این مراسم در تهران وشهرستان های شرق استان تهران است که انجام می شود.

حجت الاسلام محمودی گلباران مزار شهدای ۱۵ خرداد درابتدای جاده خاوران و گلباران مشهد شهدای این روز عزیز را در پل باقرآباد قرچک ،همایش ویژه هنرمندان برای تبیین ابعاد مختلف ۱۵ خرداد درحرم مطهر امامزاده جعفر (ع) شهرستان پیشوا ، ویژه برنامه  روستای محمد آباد عربها در کنار همایش های مختلف درسطح شهرستان های استان تهران را از دیگر ویژه برنامه ها ی نیمه خرداد اعلام کرد.

کد مطلب: 8322
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری