اعلام رای دیدار جنجالی بادران – سرخپوشان پاکدشت
تاریخ انتشار : آبان ۲۸, ۱۳۹۷ ۷:۲۶ ب.ظ
 
کمیته انضباطی رای دیدار جنجالی بادران تهران – سرخپوشان پاکدشت را صادر کرد. در این بازی مهدی سید علی داور مسابقه کتک خورد و بلافاصله بعد از بازی به بیمارستان انتقال یافت.
 اعلام رای دیدار جنجالی بادران – سرخپوشان پاکدشت

به گزارش ندای وارنا؛سید مهدی سید علی در این بازی سه پنالتی برای دو تیم گرفت که سهم تیم فرهاد کاظمی دو پنالتی بود و با نتیجه دو بر یک برنده شد.
در رای کمیته انضباطی این چنین آمده است: « دیدار تیم های بادران تهران و سرخپوشان پاکدشت از سری رقابت های لیگ دسته اول برگزار و از سوی تماشاگران تیم بادران تخلفاتی مبنی بر اهانت و پرتاب سنگ و بطری  آب  به سوی داوران که با اصابت به سر داور چهارم منجر به مصدومیت وی شد، این تیم به برگزاری یک دیدار بدون حضور تماشاگر در دیدار خانگی و پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.این رای قابل تجدید نظر است. ضمنا یکی از هواداران تیم بادران که برادر سرمربی تیم معرفی شده، به سوی داور حمله ور و وی را مضروب کرده است که پرونده در این خصوص مفتوح و پس از حضور وی در کمیته انضباطی جداگانه نسبت به وی تصمیمات لازم صورت خواهد گرفت.
رضا یادگاری، مربی بادران تهران نیز به دلیل اعتراض و اهانت به داور که منجر به اخراجش شد، وی به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. امیر خانگی، تدارکات تیم بادران تهران به دلیل اهانت و اعتراض به داور که منجر به اخراجش شد، به یک جلسه از همراهی تیم خود و پرداخت ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. مهدی پاشازاده، سرمربی تیم بادران تهران به دلیل اعتراض به تصمیم داور که منجر به اخراجش شد و اهانت به داوران و تکرار تخلفات پس از اتمام مسابقه، به یک جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

منبع :ورزش سه

انتهای پیام/

کد مطلب: 5616
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری