اعلام محدودیت های ترافیکی تاسوعا و عاشورای حسینی در ورامین
تاریخ انتشار : شهریور ۲۵, ۱۳۹۷ ۸:۱۰ ب.ظ
 
رییس پلیس راهور ورامین از محدودیت‌های ترافیکی همزمان با تاسوعا و عاشورای حسینی در خیابان‌های منتهی به مکان های عزاداری در ورامین خبر داد.
 اعلام محدودیت های ترافیکی تاسوعا و عاشورای حسینی در ورامین

به گزارش ندای وارنا؛سرگرد داوود عبدالملکی عصر یکشنبه با  اعلام محدودیت های ترافیکی تاسوعا و عاشورای حسینی در ورامین در جمع خبرنگاران گفت:مراسم عصر تاسوعای امسال شهرستان ورامین در مرکز شهر واقع در میدان امام خمینی(ره)برگزار و تعدادی از مسیرها و خیابان های شهر مسدود می شود.

وی بیان کرد: خیابان های مسدود ورامین شامل؛ خیابان مسجدجامع از تقاطع مسجد جامع به سمت مسجد صاحب الزمان(عج) تا میدان امام خمینی(ره)، خیابان شهدا تا خیابان فرمانداری، خیابان طالقانی تا کوچه میری، خیابان ۱۵خرداد از تقاطع سیدفتح الله تا میدان امام خمینی(ره) است که همه ورودی و خروجی ها کاملا مسدود و عاری از خودرو می شوند.

عبدالملکی با اشاره به ممنوعیت وسایل نقلیه گفت: به دلیل پیاده بودن تجمع عزاداران، هیچ گونه خودوریی در این مکان ها نباید حضور داشته باشند و اگر اتومبیلی هم بخواهد حضور داشته باشد باید با در دست داشتن کارت تردد باشد و خودرو های آتش نشانی، اورژانس و صداوسیما با ارائه کارت هماهنگ کننده که توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و راهنمایی و رانندگی شهرستان صادر شده مجوز ورود و خروج را دارند.

رییس پلیس راهور ورامین در ادامه گفت: اتومبیل هایی که همراه با دسته های عزاداری در حال حرکت هستند این هشدار را به آنها می دهیم که از ورود کلیه وسایل صوتی به محدود عزاداری معذور هستیم.

رییس راهنمایی و رانندگی شهرستان ورامین در پایان گفت: از تمامی رسانه ها این تقاضا را دارم که با انتشار مسیرهای عصر تاسوعا برای مردم و شهروندان به راهنمایی و رانندگی کمک کنند و از طرف شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و راهنمایی و رانندگی شهرستان ورامین بنرهایی را در سطح شهر نصب خواهیم کرد.

لازم به ذکر است که تجمع عصر تاسوعا حسینی در شهرستان ورامین راس ساعت۱۶:۳۰ شروع خواهد شد اما از ساعت۱۵ عصر مسیرها مسدود می شود.

منبع:مهر

انتهای پیام/

کد مطلب: 3867
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری