اعلام مسیرهای راهپیمایی روز قدس در ورامین/سخنرانی دریادار «فدوی»
تاریخ انتشار : خرداد ۲۵, ۱۳۹۶ ۷:۲۴ ب.ظ
 
مدیر کل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران سخنران و مسیر راهپیمایی روز قدس در ورامین را اعلام کرد.
 اعلام مسیرهای راهپیمایی روز قدس در ورامین/سخنرانی دریادار «فدوی»

به گزارش ندای وارنا به نقل از مهر، حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی، در حاشیه جلسه هماهنگی برگزاری مراسم روز جهانی قدس و هفتم تیر شهرستان ورامین که در دادگستری این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: امروز مهمترین و جدی ترین مساله جهان اسلام، مساله فلسطین است.

وی با بیان این که سفر اخیر ترامپ به کشورهای عرب منطقه با هدف عادی‌ سازی رابطه این کشورها با اسرائیل صورت گرفت، افزود: رییس جمهور امریکا بلافاصله پس از سفر به این کشورها به اسرائیل رفت و به آنان نوید عادی‌سازی رابطه کشورهای اسلامی عربی با این رژیم را داد.

مدیر کل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران سازش پذیری مسلمین و آزادیخواهان جهان با رژیم جعلی صهیونیستی را آرزویی دست نیافتنی دانست و گفت: مردم مومن و روزه دار سراسر جهان، همگام با مردم ایران در روز قدس، با مشت های گره کرده، نشان خواهند داد که سازش با اشغال گر دست نیافتنی است.

وی با اشاره به هماهنگی های صورت گرفته برای برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در ورامین اظهار داشت: راهپیمایی روز جهانی قدس در ورامین از ساعت ۱۱ صبح جمعه ۲ تیرماه از میدان امام حسین(ع) آغاز شده و راهپیمایان پس از طی مسیر راهپیمایی در مصلی صاحب الزمان(عج) اجتماع خواهند کرد.

محمودی افزود: دریادار علی فدوی، فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع راهپیمایان ورامینی سخنرانی خواهد کرد.

کد مطلب: 1669
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری