اعمال محدودیت‌ ترافیکی در مسیرهای راهپیمایی ۱۳ آبان شرق استان تهران
تاریخ انتشار : آبان ۱۲, ۱۳۹۷ ۹:۲۲ ب.ظ
 
رئیس پلیس راهور شرق استان تهران از اعمال محدودیت‌ ترافیکی از ساعت ۸۵ صبح فردا در مسیرهای راهپیمایی ۱۳ آبان در شهرهای مختلف شرق استان تهران خبر داد.
 اعمال محدودیت‌ ترافیکی در مسیرهای راهپیمایی ۱۳ آبان شرق استان تهران

به گزارش ندای وارنا؛سرهنگ یحیی دلیری رئیس پلیس راهور شرق استان تهران ضمن گرامیداشت فرارسیدن ایام الله ۱۳ آبان و روز دانش آموز، اظهار کرد: راهپیمایی ۱۳ آبان صبح فردا در شهر رشت و سایر شهرستان‌های استان گیلان برگزار می شود.

سرهنگ دلیری گفت: پارک خودرو در خیابان شهداءحد فاصل میدان امام حسین از ساعت ۰۸۰۰ لغات ۱۱۳۰ ممنوع بوده و خودروهای پارک شده به جهت پاک سازی محل راهپیمای با خودرو حمل خواهد شد  .

وی بیان کرد: مسیر های منتهی به راهپیمای خیابان مسجد جامع از تقاطع خیابان شهید بهشتی بسمت میدان امام و کوچه های منتهی به آن مسدود می باشد .

رئیس پلیس راهور شرق استان تهران تصریح کرد: خیابان ۱۵ خرداد غربی از تقاطع سید فتح ا…به سمت میدان امام و کوچه های منتهی به آن مسدود می باشد

وی افزود: خیابانهاو کوچه های منتهی به خیابان شهداءاز ساعت ۰۸۰۰ لغایت ۱۱۳۰از روز یکشنبه ۱۳ آبان ماه مسدود می باشد .

سرهنگ دلیری گفت: مسیرهای  جایگزین خیابانهای شهید بهشتی و شهید رجائی ،۱۵ خرداد شرقی و شهید زواره و بلوار رسالتاستو

وی با بیان اینکه محدودیت‌های ترافیکی در مسیرهای اعلام شده برای راهپیمایی در شهر رشت اعمال می شود، گفت: از ساعات پایانی امشب به منظور روان‌تر شدن ترافیک و همچنین ایمنی راهپیمایان این مسیرها پاکسازی می شود.

رئیس پلیس راهور شرق استان تهران ضمن درخواست از شهروندان برای عدم پارک خودروهای خود درمسیرهای راهپیمایی، بیان‌کرد: از ساعت ۸ صبح فردا بعداز جابه‌جایی سرویس‌های مدارس و همچنین کارمندان دستگاه‌های اجرایی مسیرهای مذکور از سوی مأموران پلیس راهور مسدود خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به اینکه محدودیت‌های ترافیکی در سایر شهرستان‌های شرق استان تهران نیز اعمال می شود، خاطرنشان کرد: در سایر شهرستان‌ها نیز مسیرهای منتهی به محل تجمع راهپیمایی کنندگان محدودیت ترافیکی اعمال می شود.

منبع :ورامین ما

انتهای پیام/

کد مطلب: 5228
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری