شهردار قرچک خبر داد؛
افتتاح مجموعه تفریحی و ورزشی ایران‌زمین قرچک با اعتبار ۱۱ میلیارد تومان به‌زودی
تاریخ انتشار : شهریور ۲۲, ۱۴۰۲ ۳:۱۹ ب.ظ
 
شهردار قرچک گفت: مجموعه تفریحی و ورزشی ایران‌زمین قرچک بااعتباری بالغ‌بر 11 میلیارد و 300 میلیون تومان به‌زودی افتتاح خواهد شد.
 افتتاح مجموعه تفریحی و ورزشی ایران‌زمین قرچک با اعتبار ۱۱ میلیارد تومان به‌زودی

به گزارش ندای وارنا؛ محسن خرمی شریف در این خصوص اظهار کرد: شهرک نیایش و منطقه صالح‌آباد یکی از مناطق کم برخوردار امکانات رفاهی، فضای سبز و ورزشی بود که با اجرای مجموعه تفریحی و ورزشی ایران‌زمین این کمبودها تا حدودی برطرف خواهد شد.

وی افزود: مجموعه تفریحی و ورزشی ایران‌زمین در انتهای خیابان صالح‌آباد محله نیایش شامل سوله چندمنظوره مدیریت بحران، زمین چمن مصنوعی و فضای سبز است که بااعتباری بالغ‌بر ۱۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان با امکانات خوب رفاهی به بهره‌برداری خواهد رسید.

این مدیر شهری خاطرنشان کرد: پارک ایران‌زمین به متراژ ۱۱۵۰۰ مترمربع بااعتباری بالغ‌بر ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان است.

شهردار قرچک گفت: سوله چندمنظوره مدیریت بحران به متراژ ۷۴۵ مترمربع بااعتباری بالغ‌بر ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در جهت ورزش و مدیریت بحران در این مجموعه تفریحی ساخته‌شده است.

خرمی شریف افزود: چمن مصنوعی مجموعه تفریحی و ورزشی ایران‌زمین به متراژ ۸۸۰ مترمربع بااعتباری بالغ‌بر ۲ میلیارد تومان جهت رفاه حال شهروندان این منطقه احداث‌شده است.

وی در پایان اظهار کرد: هرچه پیش‌تر می‌رویم، خدمات و امکانات رفاهی بهتر و بیشتری برای مردم قرچک پیش‌بینی کرده‌ایم و برخی از آن‌ها نیز به‌زودی جهت رفاه مردم به بهره‌برداری خواهد رسید.

کد مطلب: 14127
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری