افتتاح مدارس نوساز در پاکدشت با حضور وزیر آموزش و پرورش
تاریخ انتشار : آبان ۹, ۱۴۰۲ ۱:۱۴ ب.ظ
 
فرماندار پاکدشت از افتتاح هشت مدرسه نوساز در این شهرستان با حضور وزیر آموزش و پرورش خبر داد.
 افتتاح مدارس نوساز در پاکدشت با حضور وزیر آموزش و پرورش

به گزارش ندای وارنا؛ محسن اردستانی اظهار کرد: با همت خیران، سازمان برکت و سازمان نوسازی مدارس هشت مدرسه جدید در این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

افتتاح مدارس نوساز در پاکدشت با حضور وزیر آموزش و پرورش

وی در همین رابطه بیان داشت: با افتتاح این هشت مدرسه، ۷۸ کلاس به سرانه آموزشی شهرستان پاکدشت اضافه شده و با توجه به استفاده برخی مدارس در دو نوبت صبح و عصر، بالغ بر ۳۰۰۰ دانش‌آموز از این مدارس استفاده می‌کنند.

فرماندار پاکدشت با اشاره به اهمیت افزایش توسعه سرانه آموزشی، مطرح کرد: چهار مدرسه در روستاهای علی‌آباد و عباس‌آباد، یک مدرسه در روستای حصار مهتر و همچنین سه مدرسه در شهر پاکدشت و شهرک مدائن با هدف استفاده دانش‌آموزان به بهره‌برداری می‌رسند.

اردستانی ادامه داد: از این تعداد، پنج مدرسه توسط خیران، دو مدرسه توسط بنیاد برکت و یک انبوه‌ساز و همچنین یک مدرسه توسط کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان ایران ساخته و در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفته است.

وی درباره نقش سازمان نوسازی مدارس، عنوان کرد: بخشی از مدارس خیرساز توسط خیران ساخته و جهت تکمیل ساخت و تجهیز، ساختمان مربوطه در اختیار سازمان نوسازی مدارس قرار گرفته و پس از تکمیل احداث و تجهیز امکانات مدارس توسط آموزش و پرورش به بهره‌برداری می‌رسد.

منبع: ایرنا

کد مطلب: 14581
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری