افتتاح نمایشگاه عکس گروه «نگاهی به ابیانه» هنرمندان ورامین در نگارخانه رسول مهر
تاریخ انتشار : آذر ۸, ۱۴۰۲ ۶:۲۰ ب.ظ
 
نمایشگاه عکس گروه «نگاهی به ابیانه» با 31 اثر توسط 31 جوان هنرمند به همت کانون عکس و همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ورامین در نگارخانه رسول مهر با حضور علی فروزانفر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ششم آذر 1402 افتتاح شد.
 افتتاح نمایشگاه عکس گروه «نگاهی به ابیانه» هنرمندان ورامین در نگارخانه رسول مهر

به گزارش ندای وارنا؛ این نمایشگاه به همت هنرمندان جوان کانون عکس ورامین به سرپرستی علیرضا بختیاری و همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ورامین و با حضور علی فروزانفر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مصطفی نصیری معاون هنری سینمایی، کارشناسان اداره کل و استقبال بی نظیر هنرمندان در نگارخانه رسول مهر ۶ آذر ۱۴۰۲ افتتاح شد.

داریوش خزایی رئیس اداره در مراسم افتتاح نمایشگاه گروهی عکس ابیانه گفت: این نمایشگاه در راستای حمایت از هنرمندان جوان است و به منظور شناسایی استعدادهای جوان عکاسی، فراهم ساختن بستری برای ورود هنرمندان جوان به دنیای حرفه‌ای و تعامل با سایر هنرمندان هم رشته و کشف نگاه‌های نو و خلاقانه در این حوزه برگزار شد. در این نمایشگاه ۳۱ قطعه عکس رنگی از ۳۱ هنرمند عکاس با مدیریت استاد علیرضا بختیاری مسئول کانون عکس شهرستان ورامین با موضوعاتی همچون معماری، طبیعت و مستند از نماها، نوع لباس، بناهای تاریخی و تولیدات صنایع دستی و زندگی روزمره مردم روستای ابیانه شهر کاشان در قاب تصویر قرار گرفته است.

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان ورامین تصریح کرد: هنر عکاسی را می توان یکی از ابزارهای بشر برای تجلی آزادی و رهایی از وقایع ناگوار زمانه وصف و ابراز امیدواری کرد که افتتاح این نمایشگاه آغازی برای برگزاری نمایشگاه های دیگر هنرمندان شهرستان ورامین برای معرفی جاذبه های گردشگری، کشاورزی، فرهنگی، اجتماعی، آداب و رسوم و مشاغل میهن عزیزمان باشد.

منبع: روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ورامین

کد مطلب: 14809
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری