افتتاح نمایشگاه کتاب با ۲۵ درصد تخفیف در ورامین
تاریخ انتشار : دی ۱۱, ۱۴۰۲ ۷:۴۸ ب.ظ
 
با آغاز هفته بصیرت، نمایشگاه کتابی با بیش از 600 عنوان کتاب در مسجد صاحب الزمان(عج) شهرستان ورامین افتتاح شد.
 افتتاح نمایشگاه کتاب با ۲۵ درصد تخفیف در ورامین

به گزارش ندای وارنا؛ با آغاز هفته بصیرت و همچنین سالروز شهادت سردار شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی و پیش رو داشتن سالروز ولادت حضرت زهرا(س)، نمایشگاه کتابی در شهرستان ورامین برپا شد.

این نمایشگاه با حضور مجید درویشی فرماندار شهرستان ورامین، حسین نوش آبادی نماینده مردم دیار ۱۵ خرداد در شورای اسلامی، علی فروزانفر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و داریوش خزائی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ورامین و دیگر مسئولان و روسای ادارات در طبقه زیرین مسجد صاحب الزمان(عج) شهرستان ورامین افتتاح گردید.

این نمایشگاه با بیش از ۶۰۰ عنوان کتاب توسط انتشارات راز معاصر و با همکاری دفتر امام جمعه و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ورامین به منظور ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در این شهرستان برپا شد تا علاقه مندان بتوانند از این فضا به نحو مطلوبی بهره برداری کنند.

نمایش کتاب هایی با موضوع زن و خانواده از نقاط برجسته این نمایشگاه محسوب می شود و همچنین افزودن بخش نویسندگان بومی و کتاب هایی با موضوعات بصیرت و حاج قاسم سلیمانی نیز در برنامه این انتشارات قابل مشاهده است.

گفتنی است که این نمایشگاه به مدت یک ماه در طبقه زیرین مصلی صاحب الزمان(عج) از ساعت ۱۰ تا ۲۰ دایر است و علاقه مندان می توانند با خرید کتاب از این نمایشگاه از ۲۵ درصد تخفیف استفاده کنند.

منبع: روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ورامین

کد مطلب: 15172
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری