افت فشار آب در خیرآباد ورامین تا یک هفته مرتفع می‌شود
تاریخ انتشار : آذر ۲۳, ۱۴۰۲ ۳:۵۳ ب.ظ
 
مدیر آبفا ورامین با بیان اینکه در خیرآباد قطعی آب نداشتیم و افت فشار به دلیل کاهش نزولات آسمانی است، گفت: طی روزهای آینده 2 ایستگاه پمپاژ به مخزن خیرآباد اضافه خواهیم کرد و تا یک هفته آینده افت فشار مرتفع می‌شود.
 افت فشار آب در خیرآباد ورامین تا یک هفته مرتفع می‌شود

به گزارش ندای وارنا؛ کامران رمضان زاده مدیر شرکت آب و فاضلاب شهرستان ورامین در رابطه با افت فشار آب شرب در شهر خیرآباد اظهار کرد: مخزن خیرآباد در حال آبگیری است و هنگام آبگیری مخازن، مقداری افت فشار را در سطح منطقه شاهد هستیم اما قطعی آب نداشتیم.

وی با بیان اینکه بخشی از آب شرب خیرآباد از سد ماملو و بخشی از چاه‌ها تامین می‌شود، گفت: هر سال در این فصل چندین بارندگی داشتیم اما امسال به دلیل کاهش بارندگی‌ها، هم میزان ذخایر آب سد ماملو کاهش پیدا کرده و هم سطح آب چاه‌ها کم شده است.

مدیر آبفا ورامین عنوان کرد: انتقال آب از مخزن سد ماملو هیچ مشکل فنی ندارد و افت فشار آب به دلیل شرایط جوی و کاهش نزولات آسمانی است.

رمضان زاده ادامه داد: برای مدیریت مصرف و حفظ ذخایر مخزن، معمولا در ساعات پایانی شب فشار آب را کم می‌کنیم که در برخی مناطق باعث افت فشار می‌شود اما به طور کامل آب قطع نمی‌شود.

وی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم افت فشار کم شود، تصریح کرد: مخزن آب خیرآباد ۴ ایستگاه پمپاژ دارد و طی هفته آینده ۲ ایستگاه پمپاژ دیگر اضافه خواهیم کرد و تا یک هفته آینده افت فشار کامل مرتفع می‌شود.

مدیر آبفا ورامین خاطرنشان کرد: شهرستان ورامین ۲ مخزن بزرگ ۱۵ هزار مترمکعبی با ظرفیت ۱۵ میلیون لیتر و شهر خیرآباد یک مخزن ۵ هزار مترمکعبی با ظرفیت ۵ میلیون لیتر دارد.

منبع: فارس

کد مطلب: 15008
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری