افزایش ۷۵ تنی سهمیه آرد نانوایی‌های دولتی شهرستان قرچک
تاریخ انتشار : آبان ۱۴, ۱۳۹۷ ۶:۴۰ ب.ظ
 
سرپرست فرمانداری قرچک گفت: با پیگیری‌های فرمانداری و موافقت مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه یک ۷۵ تن سهمیه آرد نانوایی‌های دولتی شهرستان قرچک افزایش یافت.
 افزایش ۷۵ تنی سهمیه آرد نانوایی‌های دولتی شهرستان قرچک

به گزارش ندای وارنا؛بهمن خطیبی در جلسه کارگروه گندم، آرد و نان شهرستان قرچک از افزایش ۷۵ تن سهمیه آرد دولتی این شهرستان با موافقت مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه یک کشور خبر داد و افزود: با توجه به افزایش جمعیت و با پیگیری‌هایی فرمانداری توانستیم سهمیه آرد ۷۵ نانوایی دولتی را افزایش دهیم تا مردم شهرستان از خدمات بهتری در حوزه آرد و نان استفاده لازم را ببرند.
خطیبی با اشاره به بازدید صورت گرفته از تعدادی نانوایی‌ها، افزود: برخی از مسائل و مشکلات بهداشت فردی و مکان این صنف که موضوعی بسیار مهم است که شبکه بهداشت و درمان نظارت گسترده و همیشگی در این زمینه داشته باشد.
وی افزود: امیدواریم در آینده شاهد مرتفع شدن برخی از مسائل و مشکلات بهداشتی درزمینهٔ پخت نان باشیم.
سرپرست فرمانداری قرچک بیان داشت: شبکه بهداشت و درمان شهرستان لیست آن دسته از نانوایانی که تاکنون جزء نانوایی‌های برتر در خصوص مسائل بهداشتی می‌باشند را به کارگروه ارسال تا مورد تشویق قرار برای دریافت آرد مدنظر قرار گیرند.
وی بابیان اینکه تمامی نانوایان ملزم به پخت نان به میزان ۱۲ ساعت در روز می‌باشند، تأکید کرد: رعایت مسائل بهداشت فردی و رفع هرگونه نواقص بهداشتی مکان نانوایی برابر گزارش‌های شبکه بهداشت و درمان الزامی است و اتحادیه نظارت کافی را در این خصوص داشته باشد.
خطیبی خطاب به اعضای کارگروه آرد و نان و متصدیان نانوایی شهرستان اظهار داشت: بعد از اختصاص سهمیه تشویقی به نانوایان، متصدی نانوایی تمام تلاش خود را برای انجام ارائه خدمات مناسب به مشتریان به عمل آورد و از انجام هرگونه تخلف مخصوصاً آردفروشی خودداری نمایند و اعضای کارگروه نظارت بیشتری نسبت به نانوایی‌هایی که سهمیه به آن‌ها تعلق‌گرفته است داشته باشند.
سرپرست فرمانداری قرچک یادآور شد: چنانچه خلاف یا عدم تحقق هریک از مفاد آن محرز شود علاوه بر کسر سهمیه تشویقی نانوایان، به همان مقدار نیز از سهمیه قبلی آن‌ها نیز کسر می‌گردد.
گفتنی است، جلسه کارگروه گندم، آرد و نان شهرستان قرچک به ریاست بهمن خطیبی سرپرست فرمانداری و با حضور اله بخش حبیبی معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، مجید قیصر پناه کارشناس برنامه‌ریزی فرمانداری و دیگر اعضای کارگروه در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

منبع :قرچک آنلاین

انتهای پیام/

کد مطلب: 5281
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری