امام جمعه پاکدشت:
اقتدار و قدرت ایران بیش از گذشته شده است
تاریخ انتشار : مهر ۳, ۱۳۹۷ ۲:۵۰ ب.ظ
 
امام جمعه پاکدشت گفت: صدام به پشتیبانی کشورهای ابرقدرت فکر نمی کرد از ایران اسلامی تازه تاسیس شکست بخورد و امروز اقتدار و قدرت ایران بیش از گذشته شده است.
 اقتدار و قدرت ایران بیش از گذشته شده است

به گزارش ندای وارنا؛حجت الاسلام و المسلمین حسن لزومی امام جمعه پاکدشت، در مراسم بدرقه نمادین رزمندگان اسلام که برای نخستین بار در پاکدشت برگزار شد، اظهارکرد: بسیج همیشه در انتظار فرمان ولایت است.

وی افزود: آرمان و نگاه بلند امام خمینی(ره) مسیر را برای رزمندگان مشخص کرد و نقش ولایت پذیری جوانان نقش خود را در دفاع مقدس نشان داد؛ دشمنان اشتباه کردند و ضربه اشتباه خود را خوردند.

لزومی افزود: صدام به پشتیبانی کشورهای ابرقدرت فکر نمی کرد از ایران اسلامی  تازه  تاسیس شکست بخورد و به ذهن اش هیچگاه خطور نمی کرد که طناب دار با دست ۴ بسیجی به گردنش آویخته شود، صدام برای همیشه به درک واصل شد و پیروزی هشت سال دفاع مقدس همان تداعی وعده حق بود که نصیب دلاورمردان ایران شد.

امام جمعه پاکدشت گفت: امروز مقام معظم رهبری همان امام است و ملت همان ملت گذشته است جوانان امروز با همان تفکر آمیخته به زندگانی اهل بیت (ع) در مقابل دشمنان ایستاده اند و امروز آمریکا از این تفکر است که نمی تواند به ایران حمله نظامی کند.

وی تصریح کرد: امروز قدرت و اقتدار ایران بیشتر از گذشته شده است و دوران بزن و درو به اتمام رسیده، به درستی هشت سال دفاع مقدس گنجینه ی عظیم و پایان ناپذیر است که باید به درستی و در جهت آگاه سازی نسل جدید از آن بهره برد.

منبع : فارس

انتهای پیام/

کد مطلب: 3978
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری