اقتصاد مقاومتی راهبرد جبران عقب‌ماندگی‌ها است
تاریخ انتشار : خرداد ۲۱, ۱۳۹۹ ۷:۵۳ ب.ظ
 
فرماندار پیشوا با اشاره به انعقاد ۱۴قرارداد سرمایه‌گذاری در پیشوا طی یک سال گذشته، گفت: امروز کشور از یک‌سو با کرونا و از سوی دیگر با تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی ظالمانه دست به گریبان است و باید تلاش کنیم تا با ذکاوت و هوشمندی تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم و همدلی را به همه بخش‌ها تعمیم دهیم.
 اقتصاد مقاومتی راهبرد جبران عقب‌ماندگی‌ها است

به گزارش ندای وارنا؛  حسین عباسی فرماندار شهرستان پیشوا در آئین معارفه معاون برنامه‌ریزی و اداری مالی فرمانداری پیشوا اظهار کرد: باید نگاه ویژه‌ای به حوزه برنامه‌ریزی اقتصادی به عنوان پیشران و محرک توسعه منطقه داشته باشیم.

وی ادامه داد: بحث اقتصاد مقاومتی از برنامه‌های اصلی کشور در شرایط تحریم و بهترین راهبرد برای جبران عقب‌ماندگی‌ها است که این مؤلفه طی سال‌های اخیر همواره مورد تأکید رهبری قرار داشته است.

فرماندار پیشوا افزود: در این راستا ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در سطح کشور و استان‌ها شکل گرفته است که می‌تواند در حل مشکلات و تقویت و توسعه تولید مؤثر باشد.

انعقاد ۱۴قرارداد سرمایه‌گذاری در شهرک صنعتی پیشوا در یک سال گذشته

عباسی تصریح کرد: پیشوا از قابلیت بالایی در حوزه کشاورزی برخوردار است و در سطح استان و کشور حرف‌های زیادی برای گفتن دارد ولی در بخش صنعت نیازمند عزمی راسخ است.

وی بیان داشت: رونق شهرک صنعتی نیاز به پیگیری‌های ویژه‌ای دارد تا با استقرار صنایع و شرکت‌های قوی اشتغال و تولید افزایش یابد.

فرماندار پیشوا اظهار کرد: یکی از اولویت‌های ما در سال گذشته جذب سرمایه‌گذار در شهرستان بود که با پیگیری‌های انجام شده ۱۴ قرارداد در شهرک صنعتی منعقد شد.

عباسی در ادامه مراسم تأکید کرد: تحقق جهش توسعه‌ پیشوا در چارچوب اسناد و افق‌ تعیین شده منوط به این است که نظام فرماندهی در شهرستان توسط فرمانداری به خوبی شکل بگیرد و با بسیج ادارات و همکاری همه مجموعه‌ها انتظارات و توقعات تأمین شود.

تغییرات مدیریتی پتانسیل‌های جدیدی به مجموعه‌های اداری تزریق می‌کند 

وی خاطر نشان کرد: مسؤولیت یک موهبت و امانت الهی بوده و در پیشوا که پیشتاز نهضت انقلاب اسلامی است وظیفه مسؤولان سنگین‌تر بوده و باید با خدمت صادقانه و بهره‌گیری از تجربیات، وظایف خود را به بهترین نحو انجام دهند.

فرماندار شهرستان پیشوا گفت: تغییرات مدیدیتی روحیه، انرژی و پتانسیل‌های جدیدی به مجموعه‌های اداری تزریق می‌کند و با استفاده از توان، تجربیات، افکار نو و هم‌افزایی زمینه رشد سیستم را فراهم می‌کند.

عباسی در ادامه افزود: اقدامات خوبی طی دوره‌های گذشته در شهرستان انجام شده و کسی نمی‌تواند منکر آن‌ها شود ولی با توجه به نیازمندی‌های گسترده در حوزه‌های زیرساختی و مواردی از این دست نیازمند همفکری و همدلی همه مجموعه‌ها برای پیگیری مسائل هستیم.

همدلی دوران کرونا باید به همه بخش‌ها تعمیم یابد

وی عنوان کرد: بروز بحران‌ها و وقایعی مانند شیوع کرونا هرچند خسارت‌هایی به همراه دارد ولی حمیت و همدلی مردم و مسؤولان را نمایان‌تر می‌کند.

فرماندار پیشوا یادآور شد: در دوران کرونا صحنه‌های زیبایی از وفاق و همراهی شکل گرفت که نمونه‌های آن را تنها در دوران دفاع مقدس شاهد بودیم.

عباسی در ادامه تصریح کرد: با اقدامات خوب صورت گرفته برای مقابله با کرونا و صبر و همراهی مردم آسیب‌های این ویروس منحوس در پیشوا به حداقل‌ رسید و شرایطی فراهم شد که واحدهای تولیدی و کسبه فعالیت خود را آغاز کنند.

وی افزود: در ابتدای شیوع کرونا با دشواری‌هایی در تأمین ملزومات بهداشتی مواجه بودیم ولی با مدیریت و برنامه‌ریزی صحیح و مشارکت مردم و گروه‌های جهادی در حال حاضر این اقلام مازاد بر نیاز شهرستان تولید می‌شود.

فرماندار پیشوا با اشاره تحریم‌های اقتصادی اظهار داشت : امروز کشور از یک‌سو با کرونا و از سوی دیگر با تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی ظالمانه دست به گریبان است و باید تلاش کنیم تا با ذکاوت و هوشمندی تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم و همدلی را به همه بخش‌ها تعمیم دهیم.

عباسی در پایان خاطرنشان کرد: آحاد مردم و مسؤولان در تحقق اهداف کلان نظام مقدس جمهوری اسلامی و راهبردهای سالانه مقام معظم رهبری نقش دارند و باید با مسؤولیت شناسی اقدامات مؤثری انجام گیرد.

کد مطلب: 8614
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری