امام جمعه خیرآباد:
اقتصاد کشور نیازمند مدیران انقلابی و کارآمد است/ فاصله زیاد تا نقطه مطلوب اقتصاد مقاومتی
تاریخ انتشار : فروردین ۱۸, ۱۳۹۶ ۱۰:۰۷ ب.ظ
 
امام جمعه خیرآباد گفت: در عرصه اقتصاد مقاومتی آنچنان که باید، کار نشده است و تا نقطه مطلوب، فاصله بسیار است.
 اقتصاد کشور نیازمند مدیران انقلابی و کارآمد است/ فاصله زیاد تا نقطه مطلوب اقتصاد مقاومتی
به گزارش ندای وارنا، حجت الاسلام والمسلمین جعفر طزری در خطبه اول نمازجمعه ۱۸ فروردین ۹۶۶ این شهرستان به شرح فضایل ماه رجب پرداخت و اظهار کرد: رجب، ماه ریزش رحمت الهی بر بندگان است و در این ماه باید با استغفار و انس با دعا و قرآن دلها را آماده ماه میهمانی خدا کرد.

وی با بیان اینکه استغفار از بهترین اعمال در ماه رجب است، افزود: در این ماه انسان باید از خداوند طلب آمرزش کند و از خطای خود طلب عفو و بخشش نماید، محال است کسی بتواند بدون استفاده از ماه رجب از فضایل ماه مبارک رمضان بهره مند شود.
امام جمعه این شهرستان در خطبه دوم نمازجمعه خیرآباد ضمن عرض تبریک میلاد با سعادت امام جواد(ع) و حضرت امیرالمؤمنین (ع) بیان داشت: شرط استفاده از نعمت های بزرگ الهی مخصوصا نعمت ولایت، اطاعت بدون چون و چرا از ائمه معصومین (ع) است.
حجت الاسلام طزری در ادامه سخنان خود به اعتکاف اشاره و تصریح کرد: اعتکاف فرصت بسیار خوبی است که انسان به مدت حداقل ۳ روز با خدای خود خلوت کند و دل را از تیرگی ها و آلودگی ها پاک و رحمت الهی را نیز متوجه خود کند و اعتماف یکی از سنت های نبوی است و ائمه معصومین هم از این فرصت بهره نی بردند.
وی با توجه به نامگذاری سال جدید به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال اظهار کرد: مقام معظم رهبری با نامگذاری سال جدید تکلیف مسئولان و مردم را در سال جدید مشخص نمودند.
حجت الاسلام طزری خاطرنشان کرد: اینکه برای چندمین بار، سال اقتصاد مقاومتی نامگذاری می شود نشان دهنده این است که در این عرصه آنچنان که باید، کار نشده است و تا نقطه مطلوب، فاصله بسیار زیادی است.
امام جمعه خیرآباد با بیان اینکه نامگذاری سال بنام سال اقتصادی، نشان دهنده اهمیت اقتصاد کشور است، تصریح کرد: امنیت، استقلال فرهنگی و سیاسی بدون استقلال اقتصادی بدست نمی آید و امروز فشار دشمن بر مسئله اقتصاد است تا از این طریق بر نظام اسلامی ضربه وارد شود.
حجت الاسلام طزری ضمن بیان اینکه شرط لازم برای اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال، داشتن مدیران انقلابی، کارآمد، شجاع، پر تحرک و با برنامه است، خاطر نشان کرد: تا زمانی که مدیران انقلابی و کارآمد انتخاب نشوند وضعیت اقتصاد و مسائل دیگر کشور نیز بهتر نمی شود.
وی با توجه به دو انتخابات پیش رو در اردیبهشت ماه ۹۶، گفت: انتخابات در کشور نمونه بارز دموکراسی اسلامی است که مردم با حضور خود در پای صندوق های رأی، خادمین خود را انتخاب می کنند ودر مرحله نخست حضور پر شور و باشکوه مردم در انتخابات حائز اهمیت است.
امام جمعه خیرآباد با بیان اینکه انتخابات آبروی نظام است، تأکید کرد: با تمام تهمت ها و افتراءها که از سوی دشمن بر این کشور وارد شده، مردم نقش اصلی را در نظام اسلامی دارند لذا وظیفه همگان است که با حضور خود در انتخابات چشم طمع دشمنان را کور کنند.

کد مطلب: 1188
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری