اقدامات جهادی شهر فرون آباد پاکدشت را به یک مجموعه عمرانی تبدیل کرده است
تاریخ انتشار : دی ۶, ۱۴۰۲ ۴:۱۵ ب.ظ
 
سرپرست شهرداری فرون آباد گفت: در حال حاضر شهر فرون آباد با اقدامات جهادی و اجرای پروژه های متعدد به یک کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل شده است.
 اقدامات جهادی شهر فرون آباد پاکدشت را به یک مجموعه عمرانی تبدیل کرده است

به گزارش ندای وارنا؛  محمد عسگری فرد روز چهارشنبه با بیان اینکه عمران و آبادانی شهر می‌تواند در رفاه و آسایش شهروندان نقشی بی بدیل ایفا کند اظهار داشت : به همین دلیل تلاش می کنیم با اجرای طرح‌های عمرانی و توسعه فضای سبز ضمن زیباتر کردن سیمای عمومی شهر به افزایش آرامش مردم کمک کنیم.

وی بیان کرد: امروز شهر فرون آباد به یک کارگاه عمرانی تبدیل شده و با تلاش مجموعه مدیریت شهری و همدلی که در بین اعضای شورای شهر وجود دارد پروژه‌های عمرانی در حال اجرا و بستر جبران عقب‌افتادگی‌ها فراهم شده است.

 

عسگری فرد افزود: ساماندهی معابر و ورودی های شهر، افزایش سرانه فضای سبز و احیای بوستان ها و فضای سبز معابر، تعریض پل و ایجاد میدان در تقاطع بلوار ۳۵ متری امام خمینی (ره) و بلوار شهید اصغری، بازگشایی و طرح تعریض راه مواصلاتی بین دو مسکن مهر با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال، طرح سنگ فرش معابر با متراژ ۱۹۱۵ مترمربع و با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال، اجرای طرح نهضت آسفالت با متراژ ۱۷۲۰۰ مترمربع و با اعتبار ۹۴ میلیارد ریال، نورپردازی معابر شهری با استفاده از ۱۰۰۰ متر ریسه بلوطی فول کار و نصب ۲۷ المان نوری ( ایران ما، گل رز و خورشیدی ) با اعتبار ۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال، آماده سازی دومین زمین چمن مصنوعی شهر در مسکن مهر امین با اعتبار ۳۴ میلیارد ریال، احداث ایستگاه تاکسی برون شهری، اجرای اولین باغ راه شهر در بلوار ۳۵ متری امام خمینی (ره) با اعتبار ۲۲ میلیارد ریال، طرح جدول گذاری گسترده معابر شهری با متراژ ۲۷۰۰ متر طول با اعتبار ۴۵ میلیارد ریال، خرید خودروی پیشرو و تجهیزات و لوازم آتش نشانی با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال در کنار ارائه خدمات دهی بصورت روزانه نشان می دهد شهر زنده است و تلاش و تکاپو در آن جریان دارد و به سمت عمران، توسعه و پیشرفت می رود.

سرپرست شهرداری فرون آباد خدمت به شهروندان را افتخار دانست و عنوان کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته بخصوص در حوزه عمران و خدمات شهری در راستای رضایتمندی مردم شریف و همچنین اصلاح وضعیت شهر گام برخواهیم داشت و خدا را شاکرم که فرصتی داده شد تا به مردم شریف و شهیدپرور که حق زیادی گردن ما دارند خدمت کنم و شرط اصلی ما در ارائه خدمات تلاش شبانه‌روزی برای رفاه حال شهروندان و آرامش بصری و ایجاد فضایی زیبا می باشد.

وی خاطرنشان کرد: در این دوره از مدیریت شهری افزایش خدمت رسانی از طریق کار جهادی تقویت شده است و افزایش کیفیت خدمت رسانی به مردم در جهت افزایش اعتماد عمومی در اولویت قرار دارد و تلاش می‌کنیم عوامل ایجاد کننده بی اعتمادی در مردم را کاهش دهیم.

سرپرست شهرداری فرون آباد گفت: با هدف افزایش کارایی نیروی های عملیاتی واحد آتش نشانی شهرداری به ۱۵ میلیارد ریال لوازم جدید حفاظت فردی تجهیز شد.

وی ادامه داد: طی ماههای گذشته با هدف ارتقا خدمات رسانی در حوزه ی آتش نشانی و خدمات ایمنی و سرعت بخشیدن به عملیات های امداد و نجات یک دستگاه خودروی پیشروی امداد و نجات خریداری و به ناوگان آتش‌نشانی اضافه شد و همچنین در راستای تسریع در آبگیری خودروهای آتش‌نشانی و افزایش سرعت امدادرسانی در مناطق پر ازدحام شهر یک عدد شیر هیدرانت در مسکن مهر امین شهر جنب بوستان مهر نصب شد.

عسگری فرد با بیان مسائل و مشکلات حوزه مخابرات و ارتباطات شهر، بیان داشت: اهمیت مخابرات و ارتباطات تلفنی(سیار و ثابت) در کنار انرژی برق و آب سه ضلع نیازهای ضروری و مطالبات مبرم مردم در رفع و رجوع امور و احتیاجات روزمره آنان به حساب می آید.

وی افزود: در دنیای فناوری اطلاعات و ارتباطات، شهرها به عنوان بستر تامین کننده زیرساخت های ارتباطی، ناگزیر از هوشمند هستند و قطعاً نیل به این هدف تاثیر بسزایی در تسهیل امور شهری خواهد داشت و همه امور مردم در بخش های مختلف اعم از اداری، تجاری، خدمات عمومی و بخش خصوصی مستلزم بهره مندی از زیر ساخت های مخابراتی و اینترنتی است.

شهرستان پاکدشت با دو بخش مرکزی و شریف‌آباد و با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران و در مسیر محور امام رضا(ع) واقع شده است و پایتخت گل و گیاه کشور شناخته شده است.

کد مطلب: 15111
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری