اقدامات لازم برای تکمیل قطار شهری تهران، ورامین، گرمسار انجام شود
تاریخ انتشار : مهر ۹, ۱۳۹۷ ۱۱:۳۰ ب.ظ
 
مدیرعامل شرکت راه آهن استان تهران گفت: اقدامات لازم برای تکمیل قطار شهری تهران ورامین گرمسار انجام شود.
 اقدامات لازم برای تکمیل قطار شهری تهران، ورامین، گرمسار انجام شود

به گزارش ندای وارنا؛عابدین هادی نژاد بعد از ظهر دوشنبه در جلسه بررسی وضعیت احداث پروژه های قطار شهری تهران ورامین و بازدید میدانی از روند اجرای این پروژه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اقدامات صورت گرفته در زمینه حمل و نقل ریلی باید اولویت بندی شده و بسته به میزان اهمیت، اعتبار و بررسی وضعیت موجود خطوط و خدمات ارایه شده به مردم در اولویت اجرا قرار گیرد.

وی گفت : یکی از مهمترین مسائل مربوط به حوزه راه آهن، حفظ و نگهداری و ارتقاء و بهبود کیفیت پروژه ها است چرا که در این صورت است که می توان از داشته های موجود بهترین استفاده را انجام داد.

هادی نژاد افزود: تا کنون هزینه های بسیاری صرف احداث و راه اندازی پروژه های راه آهن صورت گرفته که برخی از آنها افتتاح و برخی دیگر به دلیل کمبود اعتبار، نیمه کاره رها شده است که ساماندهی پروژه های نیمه تمام در دستور کار شرکت راه آهن قرار گرفته است.

وی با اشاره به اجرای پروژه های راه آهن در شهرستان ورامین به منظور تکمیل قطار شهری تهران ورامین گرمسار گفت : این پروژه ها شامل پل روزگذر امام رضا(ع) و زیرگذر ۱۵ خرداد با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان احداث شده که لازم است اقدامات لازم برای تکمیل آن ها انجام شود.

مدیرکل راه آهن استان تهران افزود : طی بازدید های میدانی این ضعف مشخص شد که در جنوب شرق استان تهران توجه ویژه ای به علایم راهنمایی و هشدار دهنده مربوط به راه آهن صورت نمی گیرد و وضعیت نامناسب ایستگاه ها و سکوهای آن باعث شده تا هر از چند گاهی شاهد بروز حوادث در حوزه راه آهن باشیم.

هادی نژاد گفت : ورامین از زیرظرفیت خوبی در حوزه حمل و نقل ریلی برخوردار است و تلاش می شود تا این شهرستان شاهد توسعه زیر ساخت های حمل و نقل ریلی باشد و توسعه حمل و نقل ریلی باید با حفظ جان شهروندان توام باشد.

منبع : مهر

انتهای پیام/

کد مطلب: 4208
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری