فرماندار پاکدشت
الزام اقدامات اصولی برای بهسازی و نوسازی شهرستان‌ها
تاریخ انتشار : مرداد ۹, ۱۳۹۷ ۱۲:۴۹ ب.ظ
 
فرماندار پاکدشت گفت: طرح جابجایی محله زینبیه از 3 سال گذشته به استانداری ارائه شده و مصوبه‌های استانداری را اخذ کرده است.
 الزام اقدامات اصولی برای بهسازی و نوسازی شهرستان‌ها

به گزارش ندای وارنا؛ششمین جلسه ستاد بازآفرینی پاکدشت دقایقی پیش به ریاست هادی تمهیدی فرماندار شهرستان و با حضور مسوولان در سالن جلسات فرمانداری پاکدشت برگزار شد.

فرماندار پاکدشت، با بیان اهمیت اجرایی‌شدن بهسازی و نوسازی در شهرستان اظهار کرد: ستاد بازآفرینی یکی از جلساتی است که مورد تاکید استاندار تهران و جزء برنامه‌های ویژه دولت است که در دستور کار قرار گرفته و اقداماتی نیز برای محله‌های مورد شناسایی انجام گرفته است.
وی بیان کرد: بخشی از بافت‌های فرسوده متشکل از سکونتگاه‌های غیر رسمی است که باید سریع‌تر مورد بررسی قرار گیرد.

تمهیدی افزود: با تاکیدات ریاست جمهور و استاندار تهران، بهسازی و نوسازی در سطح شهرستان‌های استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت. شهرستان پاکدشت پیشگام در اقدامات بازآفرینی است. برای این‌که بتوانیم این محلات هدف را مورد بهسازی و نوسازی قرار دهیم باید اقدامات را اصولی آغاز کنیم.

فرماندار پاکدشت تصریح کرد: در شهرهای بالای ۲۰۰ هزار نفر دو محله را در ستاد بازآفرینی مورد تسریع قرار دهیم و در شهرهای کمتر از ۲۰۰ هزار نفر یک منطقه اقدامات بازآفرینی در آن شکل خواهد گرفت.

وی افزود: در پاکدشت انتقال ساکنان محله زینبیه در دستور کار قرار گرفته و سریعا باید انجام شود؛ در ادامه کار ۵ محله دیگر مورد پیشنهاد قرار گرفته که به‌زودی یک محله دیگر انتخاب و اقدامات بهسازی و نوسازی درآن محله‌ها انجام می‌شود.

وی بیان کرد: همان‌گونه که گفته شد در شهرهای زیر ۲۰۰ هزار نفر یک محله باید از سوی شهرداری اعلام شود که در این جلسه شهردار شهر فرون آباد گزارشی را ارائه خواهند کرد.

*ضرب العجل فرماندار برای کلنگ زنی پروژه زینبیه

تمهیدی افزود: در آخرین جلسه در استانداری بحث‌هایی در خصوص طرح پیشنهادی برای نوسازی محله زینبیه شد و نقدهایی به شیوه اتخاذ شده آن صورت پذیرفت اما طرح پیشنهادی ارائه نشده است؛ این طرح ۳ سال گذشته به استانداری تقدیم و در ستاد بازآفرینی استان به تصویب رسید.
فرماندار شهرستان بیان کرد: تا ۱۰ روز آینده تکلیف محله زینبیه باید مشخص و کلنگ احداث آن به زمین زده شود. در نظر داشته باشید، باید در مسیر افزایش رضایتمندی شهروندان کوشا باشیم.

* راه‌اندازی مرکز تسهیل‌گری در دو محله هدف بازآفرینی

تمهیدی افزود: هرچه زودتر در محله‌های هدف بازآفرینی، مراکز تسهیل‌گری و توانمندسازی راه‌اندازی شود.

منبع : فارس

انتهای پیام/

کد مطلب: 2578
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری