امام جمعه خیرآباد: مسئولان از دروغ، تهمت و بازی های سیاسی اجتناب کنند/ دشمنان اسلام و انقلاب توهم نیستند
تاریخ انتشار : بهمن ۲۳, ۱۳۹۵ ۹:۵۲ ب.ظ
 
امام جمعه خیرآباد ضمن هشدار نسبت به جدی گرفتن دشمنان اسلام و انقلاب، گفت: مسئولان مراقب باشند از دروغ، تهمت و بازی های سیاسی اجتناب کنند.
 امام جمعه خیرآباد: مسئولان از دروغ، تهمت و بازی های سیاسی اجتناب کنند/ دشمنان اسلام و انقلاب توهم نیستند

به گزارش ندای وارنا، حجت الاسلام جعفر طزری در خطبه های نماز جمعه ۲۲ بهمن ۹۵۵ ضمن تسلیت ایام فاطمیه، اظهار داشت: از همه ملت شریف ایران اسلامی خصوصاً شما مردم ولایتمدار منطقه خیرآباد که با حضور خود در راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن بار دیگر توطئه ها و تهدید های دشمان را خنثی کردید و چشم دوستان انقلاب را روشن نمودید خالصانه تشکر می کنم.

وی افزود: ۲۲ بهمن روزی بود که ملت ایران به رهبری امام (ره) حکومت ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی را سرنگون کرد و توانست حکومتی بر مبنای اسلام واهل بیت پیامبر (ص) مستقر کند و امروز خاری در چشم دشمان در رأس استکبار شده است.

امام جمعه خیرآباد با بیان اینکه استکبار چاره ای جز تحمل نظام اسلامی ندارد، گفت: برای صیانت از انقلاب و افزایش قدرت انقلاب، باید همان روح انقلابی ابتدای انقلاب را داشته باشیم.

وی ضمن اشاره به اینکه مقام معظم رهبری برای یک انسان ۵ شاخصه را بیان کردند، تصریح کرد: شاخصه اول پای بندی به مبانی و ارزشهای اسلام و انقلاب است.

حجت الاسلام طزری ابا بیان اینکه انقلاب ما بر اساس یک سری اصول و ارزشها است و باید این ارزشها در مسیر راه همچنان وجود داشته باشد، گفت: یکی از ارزشهای انقلاب اسلامی، دوری از اشرافیگری و کاخ نشینی بود.

وی با اشاره به فرموده امام خمینی (ره) درمورد روزی که توجه دولت و مسئولان ما به کاخ نشینی باشد باید فاتحه انقلاب را خواند، خاطرنشان کرد: نمی توان گفت چون اول انقلاب وضع ما خوب نبود باید ساده زندگی می کردیم ولی الان باید اشرافی زندگی کرد.

امام جمعه خیرآباد تاکید کرد: هرگز با روحیه اشرافی و کاخ نشینی نمی توان انقلابی بود و کسی که انقلابی نباشد نمی تواند در مقابل استکبار ایستادگی کند.

وی به بیان شاخصه دوم یک انسان انقلابی پرداخت و گفت: هدفگیری آرمانهای انقلاب و همت بلند برای رسیدن به آن اهداف است.

حجت الاسلام طزری افزود: هدف نهایی از انقلاب این است که اول انقلاب را به تمام جهان صادر کنیم و ثانیاً زمینه ساز ظهور حضرت حجت باشیم.

امام جمعه خیرآباد با بیان اینکه هدف انقلاب این نبود که شاه را بیرون کنیم و یا جنگ را اداره کنیم، اذعان داشت: اگر هدف کوتاه و موقتی باشد دچار افت نا امیدی می شود و یا با برخورد به اولین مانع از مسیر انقلاب بر می گردیم.

وی پایبندی به استقلال کشور را سومین شاخصه یک انسان انقلابی عنوان کرد و گفت: ما در عرصه سیاسی به استقلال رسیدیم و اگر علاقمند به نظام و انقلاب هستیم باید در عرصه اقتصادی و فرهنگی هم مستقل شویم.

حجت الاسلام طزری ادامه داد: اقتصاد مقاومتی، یعنی استقلال اقتصادی و اگر از لحاظ اقتصادی وابسته باشیم در استقلال سیاسی هم دچار مشکل می شویم.

وی حساسیت در برابر دشمن و نقشه دشمن و عدم تبعیت از آن را چهارمین ویژگی یک انسان انقلابی دانست و اظهارداشت: امروز متأسفانه در این عرصه دچار مشکل توهم شده ایم؛ عده ای به جای آنکه در برابر دشمن حساسیت به خرج دهند و جبهه بگیرند وجود دشمن را یک توهم می دانند و اصل دشمن را منکر می شوند و چون دشمنی را نمی بینند به راحتی با دشمن مراوده می کنند و طرح دوستی می ریزند و در کمال تعجب به دشمن اعتماد می کنند، آن هم دشمنی که آشکارا و بدون پنهان کاری، کشور و ملت را تهدید می کند که نمونه آن تهدیدات اخیر رئیس جمهور آمریکا و وضع تحرم های بیشینه علیه کشور اسلامی ما است.

امام جمعه خیرآباد داشتن تقوی دینی و سیاسی را آخرین ویژگی انسان انقلابی عنوان کرد و گفت: انقلاب ما بر برگرفته از اسلام است، لذا بر همه مسئولان لازم است که تقوی را در همه عرصه ها چه در دینی و چه سیاسی رعایت کنند.

وی تاکید کرد: مسئولان باید در عرصه دین، به موازین دینی عمل کنند و بدانند که باید بر اساس دین حرکت کنند نه آنکه خدای نکرده دین را رها کنند و در عرصه ساسیت از دروغ، تهمت و بازی های سیاسی اجتناب کنند.

منبع:راوی نیوز

کد مطلب: 897
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری