امام جمعه خیرآباد: مسئولان برای تحقق کامل اقتصاد مقاومتی تلاش کنند/ نقاط ضعف کشور را برجسته نکنید
تاریخ انتشار : اسفند ۲۰, ۱۳۹۵ ۸:۴۱ ب.ظ
 
امام جمعه خیرآباد گفت: اقتصاد مقاومتی هنوز محقق نشده است و این نشان دهنده آن است که همه کارهای ضروری در موضوع اقتصاد مقاومتی صورت نگرفته است.
 امام جمعه خیرآباد: مسئولان برای تحقق کامل اقتصاد مقاومتی تلاش کنند/ نقاط ضعف کشور را برجسته نکنید

به گزارشندای وارنا، حجت الاسلام و المسلمین جعفر طزری در خطبه اول نماز جمعه ۲۰ اسفند ۹۵ خیرآباد گفت: یکی از وظایف مرد نسبت زن آن است که او را بپوشاند و خوراک و مسکن او را تأمین کند و از لغزشها و گناهان و اشتباهات او چشم پوشی کند.

وی اظهار کرد: در زندگی به خاطر اختلاف سیلقه ها گاه مشکلاتی به وجود می آید که نظر زن و مرد در مورد آن برابر نیست لذا مرد باید با بردباری و گذشت آن خطاها را نادیده بگیرد.

حجت الاسلام طزری در خطبه دوم ضمن اشاره به سالروز وفات حضرت ام البنین(س) و روز تکریم از مادران و همسران شهدا بیان داشت: اگر شهدای ما توانستند به سعادت واقعی دست یابند بخاطر صبر و تحمل سختی هایی بود که مادران و همسران شهداء متحمل شدند.

وی خاطر نشان کرد: همین مادران و همسران شهدا بودند که راضی شدند همسرانشان به جبهه های مقدس جنگ روانه شوند و آنان در پشت جبهه مسئولیت خانواده را بر عهده بگیرند و دوری فرزندان عزیزشان را تحمل کنند و حتی به شهادت آنان رضایت دهند.

وی با توجه به دیداری که مقام معظم رهبری با مسئولان راهیان نور و اعضا مجلس خبرگان داشتند گفت: اگر جنگ تحمیلی صورت گرفت به دلیل احساس ضعفی بود که در ما دیدند و امروز هم اگر دشمنان ما فشارهای اقتصادی را شدت بخشیدند بخاطر احساس ضعفی است که از ما می بینند.

وی افزود: وقتی که بعضی از مسئولان ما با جرائت بیان می کنند که ما فقط می توانیم قرمه سبزی درست کنیم و یا فلان مسئول بیان می کند که باید مدیر از خارج وارد کنیم یا مسئول دیگر علت اصلی مشکلات را تحریم ها می داند و مشکل ریزگردها را به تحریم ها گره می زند مشخص است که دشمن می فهمد ما در این قسمت ضعیف هستیم و فشارها را بر این قسمت زیاد می کند.

وی تصریح کرد: ما باید نقاط قوت خود را به رخ دشمن بکشیم و نشان دهیم که علیرغم همه تحریم های ظالمانه، امروز در بسیاری از علوم پیشرفت کرده ایم و تحریم ها بر ما اثر ندارد نه آنکه نقاط ضعف را بیان کنیم.

وی با بیان اینکه در بحث اقتصاد مقاومتی باید به گونه ای عمل شود که اثرات آن در زندگی مردم نمایان شود، تصریح کرد: تا امروز این امر محقق نشده است و این نشان دهنده آن است که همه کارهای ضروری در موضوع اقتصاد مقاومتی صورت نگرفته است.

کد مطلب: 1069
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری